اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

گلایه کاربران از افزایش تعرفه‌های پستی/ کالاهای ارزان‌ از چرخه فروش اینترنتی حذف می‌شود

سردبیر فارس من گفت: در پی افزایش اخیر تعرفه‌های پستی، هزینه‌های پست از 25 هزار تومان شروع می‌شود و با این رویه اساسا پست کردن کالایی که زیر 25 هزار تومان قیمت داشته باشد توجیه اقتصادی ندارد و این کالاها از چرخه فروش کسب‌وکارهای اینترنتی حذف می‌شوند.

گلایه کاربران از افزایش تعرفه‌های پستی/ کالاهای ارزان‌ از چرخه فروش اینترنتی حذف می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواستار کاهش هزینه‌های پستی شده اند.

سردبیر این سوژه در توضیح مطالبه خود به خبرنگار فارس توضیح داد: در این شرایط اقتصادی و بالا رفتن خریدهای اینترنتی هزینه ارسال پست بسیار زیاد شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه افزایش تعرفه های پستی به تازگی اتفاق افتاده است شاید انعکاس نظرات مردم در این باره راهی برای بازگشت تعرفه های به حالت قبل یا کاهش تعرفه های فعلی ایجاد کند.

وی ادامه داد: با تعرفه های فعلی پستی، نرخ پست از 25 هزار تومان شروع می شود و با این رویه اساسا پست کردن کالایی که زیر 25 هزار تومان قیمت داشته باشد توجیه اقتصادی ندارد. به این ترتیب اجناس دارای قیمت کمتر از 25 هزار تومان از چرخه فروش اینترنتی حذف می شوند و این موضوع آسیب مستقیم برای این کسب و کارها دارد.

سردبیر این سوژه خطاب به مسوولان گفت: لطفا مردم را درک کنید و هزینه پست را کاهش دهید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول