اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آزادی ۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستانی با ادای نذر یک بانو

مسوول ستاد دیه در لرستان گفت: یک خانم از اهالی شهرستان دلفان هزینه نذر خود که ۴۶ میلیون تومان بود را برای کمک به آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد استان اختصاص داد.

آزادی ۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستانی با ادای نذر یک بانو

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، توکل شاکرمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک خانم از اهلی شهرستان دلفان هزینه نذر خود را برای کمک به آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد استان اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: با کمک مبلغ ۴۶ میلیون تومان اهدایی این نیک‌اندیش لرستانی، توانستیم ۵ نفر را با مبلغ بدهی ۱۵۰ میلیون تومان که ۷۵ میلیون کمک بلاعوض و مابقی گذشت شکات بوده را آزاد کنیم.

مسوول ستاد دیه در لرستان با اشاره به آزادی ۹۶ زندانی جرائم غیرعمد استان از ابتدای سال جاری تا کنون، افزود: مجموع بدهی این افراد ۱۸ میلیارد تومان بوده است.

شاکرمی بیان داشت: در حال حاضر ۹۸ زندانی دیگر در زندان‌های استان با مبلغ بدهی ۶۰ میلیارد تومان حضور دارند که با نیمی از این مبلغ می‌توانیم همه را آزاد کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول