اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس من| محدودیت زمان از بسته‌های اینترنت موبایل حذف شود

سردبیر فارس من در انتقاد از وابستگی زمان و حجم در بسته‌های اینترنت همراه، گفت: اپراتورها باید بدون اعمال محدودیت زمانی، فقط حجم را به کاربران بفروشند.

فارس من| محدودیت زمان از بسته‌های اینترنت موبایل حذف شود

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواسته اند که قیمت اینترنت تابع حجم داده باشد.

سردبیر این سوژه که به وابستگی زمان و حجم در بسته های اینترنتی در اپراتورهای همراه انتقاد دارد، در توضیح مطالبه خود به خبرنگار فارس، گفت:‌ برای مثال اگر قیمت یک گیگابایت اینترنت در بسته یک هفته ای هزار تومان باشد، همین حجم در بسته یک ماهه چهار هزار تومان است.

وی با انتقاد از نحوه نرخ گذاری بسته های اینترنتی گفت: اپراتورها در توجیه افزایش اخیر نرخ بسته‌های اینترنتی اعلام می کنند که سیاست مصرف منصفانه و جلوگیری از مصرف بی رویه را در دستور کار دارند اما رویه جاری مخالف مصرف بهینه و منصفانه است؛ زیرا در عمل کاربر مجبور به خرید حجم بیشتر و مصرف بیشتر می شود که در برخی موارد هم حجم خریداری شده توسط مشترک در مهلت مقرر به پایان نمی رسد و در اصطلاح می سوزد.

سردبیر این سوژه تاکید کرد: اپراتورها باید بدون اعمال محدودیت زمانی، فقط حجم را به کاربران بفروشند.

وی تصریح کرد: با این کار کاربران براساس نیاز واقعی خود، حجم موردنظرشان را خریداری می کنند و این به مصرف منصفانه و بهینه نزدیک تر است.

انتهای پیام/ ت 16

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول