اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

واکنش دبیر شورای تبیین مواضع بسیج‌های دانشجویی به اتفاقات شورای شهر زنجان/کام مردم را تلخ نکنید!

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه ایام انتخابات به پایان رسیده است، گفت: اعضای شورا به فکر آبروی خود اگر نیستند به فکر خدمت به مردم باشند.

واکنش دبیر شورای تبیین مواضع بسیج‌های دانشجویی به اتفاقات شورای شهر زنجان/کام مردم را تلخ نکنید!

علیرضا جراحی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پس از گذشت قریب به یک سال از عمر شورای شهر و حواشی مرتبط با انتخاب شهردار این روزها شاهد ایجاد تنش دیگر در انتخاب هیأت رئیسه شورا هستیم.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه اعضای محترم شورای شهر به کل فراموش کرده‌اند که ایام انتخابات به پایان رسیده و ایام خدمت است، افزود: امروز فضا برای خدمت تک به تک اعضای شورا در کمیسیون‌ها فراهم است، مگر آنکه قصد دیگری داشته باشند و خدای نکرده به قصد تصاحب قدرت در حال رقم زدن چنین اتفاقاتی باشند.
وی ادامه داد: اعضای محترم شورای شهر بدانند که دیگر در صفوف انتخابات نیستند که حرف از مجموعه‌های جدا و احزاب و یا  5 نفره و 4 نفره می‌زنند بلکه یک شورا هستند شورایی که با نام جریان انقلاب و با نام  شهدا بر سر کار آمده است و اعضای آن اگر به فکر آبروی خود نیستند به فکر خدمت به مردم زنجان باشند.
جراحی افزود: متاسفانه اعضای شورای چنان منصب‌های هیأت رئیسه را تقسیم می‌کنند که گویی صلاحیت و توانمندی صرفاً برای شعارهای انتخاباتی بوده و امروز رسیدن به منصب اولویت مهم‌تری است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان از اعضای شورای شهر خواست، رضایت‌مندی نسبی که از عملکرد خدمات شهری ایجاد شده را با تنش و ایجاد حواشی به کام مردم تلخ نکنند.

جراحی با بیان اینکه امروز اعضای شورای شهر زنجان باید به فکر خدمت به مردم و حل مشکلات شهری باشند، تصریح کرد: نباید امروز رسیدن به پست و مقام و یا ریاست مانع خدمت رسانی به مردم شود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول