اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرمایه‌گذاری ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی در گردشگری کشور

رئیس اداره فنی و نظارت بر پروژه‌های در دست احداث معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کشور با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان در دست احداث است.

سرمایه‌گذاری ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی در گردشگری کشور

به‌گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحسن قریشی رئیس اداره فنی و نظارت بر پروژه‌های در دست احداث معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان بیان کرد:  دو هزار و ۵۰۰ پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در کشور در دست اجراست.

وی اظهار امیدواری کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها، سهم بزرگی در فراهم کردن شرایط اشتغال جوانان داشته باشد.

رئیس اداره فنی و نظارت بر پروژه‌های در دست احداث معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: حدود ۳۰ پروژه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در استان سمنان در دست اجراست که زمینه اشتغال مستقیم بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر را پس از افتتاح فراهم می‌کند.

قریشی، میزان پیشرفت پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در صورت تخصیص تسهیلات موردنیاز، بسیاری از پروژه‌های گردشگری استان سمنان تا اواخر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول