اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

رایزنی مقامات قرقیزستان و کره جنوبی؛ برگزاری کمیسیون اقتصادی محور گفت‌وگو

معاون وزیر اقتصاد با سفیر کره جنوبی در بیشکک تمهیدات پنجمین نشست کمیسیون همکاری اقتصادی قرقیزستان و کره جنوبی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

رایزنی مقامات قرقیزستان و کره جنوبی؛ برگزاری کمیسیون اقتصادی محور گفت‌وگو

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «قنات عبدالرحمانوف» معاون وزیر اقتصاد با «لی وونجائه» سفیر کره جنوبی در بیشکک تمهیدات پنجمین نشست کمیسیون همکاری اقتصادی قرقیزستان و کره جنوبی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

در این دیدار طرفین ضمن بررسی همکاری‌های و ظرفیت‌های موجود، ابراز امیدواری کردند که برای توسعه همکاری‌های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری تلاش‌های مشترک صورت گیرد.

طرفین بر علاقه مندی به توسعه و گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی بین قرقیزستان و کره جنوبی و مطالعه تجربیات این کشور در معرفی فناوری‌های علمی پیشرفته تاکید کردند.

علاوه بر این، طرفین در مورد آمادگی برای پنجمین نشست کمیسیون بین دولتی قرقیزستان و کره جنوبی در زمینه همکاری‌های اقتصادی گفت و گو کردند.

به طور کلی، هدف کمیسیون بین دولتی حمایت از رشد اقتصادی پایدار در قرقیزستان و ایجاد حس رقابت بیشتر در تجارت و سرمایه گذاری، حمایت از مشاغل کوچک و متوسط ​​و ایجاد شغل است.

در ادامه این دیدار، طرفین از فرصتی که برای دیدار به دست آمده قدردانی و برای توسعه بیشتر و مثمر ثمر روابط دوجانبه ابراز امیدواری کردند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول