اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تایید نهایی 4 هزار۸۱۸متقاضی نهضت ملی مسکن در زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه 4 هزار و 818 نفر از متقاضیان واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن به تایید نهایی رسیده‌اند، گفت: مشکل زمین این واحدها حل شده است.

تایید نهایی 4 هزار۸۱۸متقاضی نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه‌ای ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان، سهم استان را از واحدهای مسکونی روستایی 4 هزار و 800 واحد اعلام و اظهار کرد: برای یک هزار و 175 واحد از این مجموع پروژه اعتبار تخصیص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه 4 هزار و 818 نفر از متقاضیان واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن به تایید نهایی رسیده‌اند، افزود: 177 قطعه هم تحویل شده است.

وی از حل مشکل زمین برای متقاضیان نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: زمان‌بندی انجام شده برای احداث این واحدها همان برنامه‌ریزی راه و شهرسازی است.

خواجه‌ای با تاکید بر اینکه تحویل واحدهای مسکونی از سال آینده آغاز خواهد شد، افزود: متقاضیان یک هزار و 80 واحد هم به بانک معرفی شده‌اند که با 502 نفر انعقاد قرارداد شده است.

در این جلسه پیمانکار پروژه 744 واحدی برکت هم گزارشی از وضعیت پروژه ارائه و به مشکلات موجود در تکمیل و تحویل تعدادی از این واحدها اشاره کرد و گفت: اگر مشکلات از جمله مشکلات تسهیلات حل شود می‌توان نسبت به تحویل واحدهای مد نظر اقدام کرد.

در ادامه جلسه مسؤولان حاضر مسائل و مشکلات پیش رو برای تسریع در امور واحدهای مسکونی در دست احداث را تشریح کردند.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول