اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

خبرنگاران زبان گویای مردم باشند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران باید زبان گویای مردم باشند و قدرت‌های پوشالی را به مردم نشان دهند هر چند تا به حال پیشرفت زیادی هم در فضای مجازی و هم در رسانه‌های حقیقی داشتیم اما برای مقابله با رسانه‌های خارجی باید تلاش مضاعفی کنیم.

خبرنگاران زبان گویای مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد سردار علی‌محمد اکبری صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروزه خبرنگاران در سنگر رسانه به عنوان جهادگران اصلی تلاش می‌کنند تا اخبار جعلی اذهان مردم را تشویش نکند و بتوانند درست و غلط را از هم متمایز کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از خبرنگارانی که با حق‌گویی، حق‌بینی و حق‌شناسی قلم می‌زنند و تاثیرگذار هستند، ادامه داد: خبرنگاران از جان خود می‌گذرند و هزینه می‌کنند تا حقایق به گوش مردم برسد و جهاد تبیین را برای مردم روایت کنند.

اکبری خاطرنشان کرد: اگر حقایق در جامعه به درستی بیان نشوند انقلاب اسلامی تحریف می‌شود و نسل جدید که انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به چشم ندیدند با دستاوردهای تحریف‌شده سیراب می‌شوند و باور خود را نسبت به نظام از دست می‌دهند.

وی با اشاره به لزوم مطالبه‌گری درست و به موقع در جامعه بیان کرد: همه مردم با مسئولان ارتباط ندارند و شما را زبان گویا و چشم بینای خود می‌دانند تا مطالبه‌گر حق مردم باشید و خواسته‌های آن‌ها را از مسئولان مطالبه کنید.

اکبری با اشاره به سختی کار خبرنگاری گفت: خبرگزاری‌ها و خبرنگاران در برخی موارد با بیان حق و حقیقت مورد تهدید و تحریم قرار می‌گیرند اما این نباید از زبان حق‌گویی و اعتبار خبرنگاران بکاهد و البته ارزیابی رسانه‌ها نشان می‌دهد رسانه‌های ملی مورد اعتماد مردم هستند.

وی افزود: خبرنگاران باید زبان گویای مردم باشند و قدرت‌های پوشالی را به مردم نشان دهند هر چند تا به حال پیشرفت زیادی هم در فضای مجازی و هم در رسانه‌های حقیقی داشتیم اما برای مقابله با رسانه‌های خارجی باید تلاش مضاعفی کنیم.

اکبری در پایان با تشکر از پوشش خبری مناسب کنگره عشایر گفت: کنگره ۱۱ هزار جامعه عشایری با تلاش تمام اصحاب رسانه به خوبی برگزار شد و انتظار می‌رود خبرنگاران در جشنواره ابوذر نیز با همین قدرت حضور موثر پیدا کنند.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول