اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

گسترش همکاری‌ها بین دو بندر انزلی و کاسپین برای تخلیه و بارگیری کالاها

گسترش همکاری‌ها و هماهنگی‌های دو بندر انزلی و کاسپین در مسیر تخلیه و بارگیری و ترانزیت کالاها که در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده‌اند از دیگر محورهای مورد توافق مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و نماینده مردم انزلی در مجلس بود.

گسترش همکاری‌ها بین دو بندر انزلی و کاسپین برای تخلیه و بارگیری کالاها

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، احمد دنیامالی نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با عیسی فرهادی رییس هیأت مدیرعامل و مدیرعامل سازمان دیدار و دوطرف در خصوص سازوکارهای تقویت راهبردهای همکاری‌های بین‌المللی نخستین منطقه آزاد شمال کشور به تبادل نظر پرداختند. 

در این نشست دو طرف با تأکید بر وجود فرصت‌ها و مزیت‌های منطقه آزاد انزلی در عرصه روابط منطقه‌ای کشورمان، بر لزوم بهره‌برداری از ظرفیت‌های این منطقه در توسعه روابط کشورهای حوزه خزر و اوراسیا و ایفای نقش مرکزی مبادلات جنوب آسیا و منطقه تاکید کردند. 

عیسی فرهادی و احمد دنیامالی در این دیدار با اشاره بر توانمندی‌های منطقه آزاد انزلی، شهرستان بندرانزلی و استان گیلان در حوزه‌های مختلف صنعت گردشگری بر همکاری و هم‌افزایی میان نهادی و نمایندگان مجلس در زمینه زیست‌بوم گردشگری و بوم‌گردی به منظور افزایش ضریب خوداشتغالی ساکنین منطقه و استان تأکید کردند. 

گسترش همکاری‌ها و هماهنگی‌های دو بندر انزلی و کاسپین در مسیر تخلیه و بارگیری و ترانزیت کالاها که در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده‌اند از دیگر محورهای مورد توافق مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی بود و در عین حال دو طرف در ارتباط با سازوکارهای همکاری دو و چندجانبه در جهت حمایت از روستاییان منطقه و جوامع محلی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هر یک از روستاها و گسترش برنامه‌های حمایتی، عمران روستایی و اشتغال‌زایی گفت‌وگو کردند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول