اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حرکت‌های آفندی نیاز مقابله با جنگ رسانه‌ای تمام عیار دشمن است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: حرکت‌های آفندی نیاز امروز ما برای مقابله با دشمنان در جنگ رسانه‌ای تمام عیار است.

حرکت‌های آفندی نیاز مقابله با جنگ رسانه‌ای تمام عیار دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به همت سازمان بسیج رسانه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ما در یک جنگ رسانه‌ای قرار داریم که به قول اصحاب رسانه، جنگ روایت‌هاست‌.
وی با بیان اینکه جنگ یک سری الزامات دارد، عنوان کرد: حرکت آفندی نیاز امروز ما برای مقابله با دشمنان در جنگ رسانه‌ای تمام عیار است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از اخلاص به عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در قاموس دفاع مقدس نام برد و گفت: آنچه باعث شده با وجود تمام هجمه‌های دشمنان ۴۳مین سالگرد پیروزی انقلاب را شاهد باشیم اخلاص و تقوای رزمندگان بود و ما برای ادامه این مسیر نیاز به این اخلاص و تقوا داریم.
رمضانی وجود تقوای رسانه‌ای را ضروری خواند و با تاکید بر تمرکز بر این اصل مهم، گفت: امروز دشمن سرمایه‌های عجیب و غریب در جنگ رسانه‌ای دارد ما هم برای مقابله با دشمن در این جنگ باید آرایش جنگی به خود بگیریم.
وی تصریح کرد: اگر اخلاص و تقوا را سرلوحه امور قرار دهیم با کمترین امکانات به پیروزی بزرگ دست خواهیم یافت.
حجت رشیدی مسوول سازمان بسیج رسانه کردستان هم در این مراسم اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه در استان کردستان کارنامه موفقی به ثبت رسانده و توانسته اقدامات مهمی در حوزه تعامل رسانه با بسیح ایجاد کند.
وی با بیان اینکه ۸۰ درصد خبرنگاران استان همراه بسیج رسانه هستند عنوان کرد: به واسطه همین همراهی و همدلی کردستان جزو معدود استان‌هایی است که هفت دوره متوالی جشنواره رسانه‌ای ابوذر را برگزار کرده و در بخش‌های مختلف هم رتبه‌های کشوری کسب کرده است.
رشیدی بیان کرد: سازمان بسیج رسانه از حضور و عضویت رسانه‌های استان برای مطالبه‌گری و خدمت به مردم استقبال می‌کند.
وی از بسیح رسانه به عنوان بازوی رسانه‌ای دولت نام برد و افزود: در عرصه جنگ نرم، رسانه‌ها باید بیش از پیش در راستای دستاوردهای نظام تلاش کنند و با بسیج تعامل داشته باشند.
انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول