اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

«خاروغ» میزبان همایش بین المللی تجاری و سرمایه گذاری «پامیر اینوست – 2022»

روز های 17-18 آگوست در شهر خاروغ، مرکز استان بدخشان تاجیکستان با شرکت سرمایه گذاران داخلی، خارجی و شرکای رشد همایش بین المللی تجاری و سرمایه گذاری تحت عنوان «پامیر اینوست» برگزار می‌شود.

«خاروغ» میزبان همایش بین المللی تجاری و سرمایه گذاری «پامیر اینوست – 2022»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، روزهای 17-18 آگوست در شهر خاروغ، مرکز استان مختار کوهستان بدخشان تاجیکستان همایش بین المللی تجاری و سرمایه گذاری، برپا می‌شود.

کمیته دولتی سرمایه گذاری و مدیریت اموال دولتی تاجیکستان با اعلام این مطلب گفت که قرار است این رویداد با مشارکت گسترده سرمایه گذاران خارجی، سازمان‌های بین المللی، شرکای رشد و نمایندگان وزارت و نهادها برگزار شود.

هدف این همایش جذب سرمایه برای توسعه زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی این منطقه کوهستانی تاجیکستان و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان بدخشان به سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

گفتنی است که چنین همایش‌هایی در استان بدخشان از سال 2011 میلادی برگزار می‌شوند. در همایش تجاری و سرمایه گذاری که در 6 آگوست 2019 برپا شده بود، بیش از 150 سرمایه گذار و تاجر، از جمله روسا و مسئولان دولتی، سرمایه گذاران از ایالات متحده، کانادا، پاکستان، افغانستان، هند و چین، همچنین گروهی تاجران از شهر دوشنبه، استان بدخشان، سغد و ختلان شرکت کرده بودند.

همایش بین المللی تجاری و سرمایه گذاری گذاری «پامیر اینوست 2022» شامل بخش‌های مختلفی از جمله صنعت، انرژی، گردشگری است و انتظار می‌رود که شرکت کنندگان در آن راه‌های جذب سرمایه را برای توسعه اقتصادی استان بدخشان، بررسی کنند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول