اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رفع تصرف 88 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در کردستان

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: 88 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در کردستان رفع تصرف شد.

رفع تصرف  88 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در کردستان

حجت الاسلام حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در تیرماه سال جاری و در راستای صیانت از بیت المال، بیش از 88 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در استان کردستان توسط دستگاه قضایی استان رفع تصرف شد.

به گفته وی، در اجرای سیاست‌های دستگاه قضایی در امر حفاظت از بیت المال و اراضی ملی و دولتی و با ورود جدی و مستمر دادستانی مرکز استان کردستان در تیرماه امسال این اراضی رفع تصرف شده و به بیت المال بازگشت.

رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: با وصول گزارشات مردمی و حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی این اراضی رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت.

حسینی با اشاره به تشکیل 159 مورد پرونده منتهی به صدور حکم برای متصرفان و زمین خواران در محاکم قضایی استان در مدت زمان یادشده، تاکید کرد: دادگستری استان کردستان در راستای حفظ حقوق بیت المال با پدیده زمین خواری در استان با قاطعیت برخورد کرده و در این خصوص لازم است، تمام دستگاه‌های متولی ضمن انجام وظایف قانونی با همکاری دستگاه قضایی از بروز این موارد پیشگیری کنند.

انتهای پیام/2330/71/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول