اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

وضعیت اعتبارات آذربایجان‌شرقی/ دستگاه‌ها در پیگیری تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری اهتمام کنند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: دستگاه‌ها نسبت به پیگیری تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری، ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت کار اهتمام جدی به خرج دهند.

وضعیت اعتبارات آذربایجان‌شرقی/ دستگاه‌ها در پیگیری تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری اهتمام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، محمد فرشکاران ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری شهرستان میانه اظهار کرد: در خصوص جذب اعتبارات سفر تلاش‌های وافری از سوی استاندار و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور و نهاد ریاست جمهوری نیز با توجه به چارچوب‌ها و معیارهایی که دارند، نسبت به تخصیص اعتبارات اقدام می‌کنند. 

فرشکاران با اشاره به پرداخت مرحله اول اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان، تصریح کرد: قرار بود تخصیص اعتبارات کاملا به صورت نقدی باشد که با توجه به شرایط پیش آمده بخشی از اعتبارات به صورت اسناد خزانه اسلامی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، ابراز داشت: مرحله بعدی تخصیصات هم در راه است و ضرورت دارد دستگاه‌ها نسبت به پیگیری تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری، ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت کار اهتمام جدی به خرج دهند. 

فرشکاران متذکر شد: نقش استان‌ها در اجرای پروژه‌های ملی حداقل بوده و لازم است پیگیری‌های درون استانی اعتبارات ملی از دستگاه‌های مرکزی متبوع به صورت جدی صورت پذیرد که سهل‌انگاری موجب از دست رفتن زمان خواهد شد.

این مسوول اعلام کرد: با تخصیص بخشی از اعتبارات محرومیت‌زدایی موافقت‌نامه‌هایی برای طرح‌های آبرسانی به روستاها منعقد شده و با استانی شدن این اعتبارات به دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، اتفاقات بهتری خواهد افتاد. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، میانه را دومین شهر استان در اختصاص اعتبارات بعد از تبریز اعلام کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول