اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

برخی از جایگاه‌های سوخت خراسان‌شمالی به دلیل نبود بنزین موقتا تعطیل شدند

مدیر شرکت نفت منطقه خراسان شمالی از تعطیلی موقتی برخی جایگاه های سوخت خراسان شمالی به دلیل تاخیر در ارسال بنزین خبر داد.

برخی از جایگاه‌های سوخت خراسان‌شمالی به دلیل نبود بنزین موقتا تعطیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، تعدادی از جایگاه های بنزین خراسان شمالی به دلیل اتمام سوخت تعطیل شدند که با پیگیری از مسولین شرکت نفت، مشکل را افزایش مصرف سوخت و تاخیر در ارسال سوخت به خراسان شمالی عنوان کردند.

مجتبی شکوری، مدیر شرکت نفت منطقه خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان خراسان شمالی به صورت مستقیم به خط لوله انتقال فرآورده های نفتی متصل نیست و برای برقراری این خط انتقال پیگیری های متعددی انجام شده، اما به دلیل موضوع مالی تاکنون مقدور نشده است.

وی: پیش از این بنزین استان توسط نفت کش ها از مشهد، سبزوار، ساری و شاهرود تامین می شد که به دلیل افزایش مصرف شرایط تامین بنزین استان را ندارند و به همین دلیل بنزین از بندرعباس، کرمان و رفسنجان تامین می شود و به دلیل طولانی بودن مسیر کمی ایجاد مشکل کرده است.

وی با بیان اینکه شایعاتی مبنی بر افزایش تعطیلی جایگاه های سوخت در استان صحت ندارد، گفت: در حال حاضر یک جایگاه سوخت بنزین در اسفراین، یک جایگاه در بجنورد و یک جایگاه در یکه صعود رازو جرگلان تعطیل هستند که به‌زودی با ورود ۹۵ نفت کش به استان مشکل حل خواهد شد و هیچ تعطیلی نخواهد بود.

جایگاه سوخت تعطیل است یا برنامه ریزی؟

طبق اعلام مسئولین شرکت نفت منطقه‌ای خراسان شمالی طی مرداد ماه سال جاری تاکنون میزان مصرف بنزین 40 درصد افزایش پیدا کرده است به همین دلیل امکان پیش بینی چنین موضوعی سخت نبوده و اینکه تعدادی از جایگاه ها به دلیل عدم برنامه ریزی درست، تعطیل شوند جای بسی تامل دارد.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول