اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مجاهدت قزوینی ها در «جبهه مقاومت» درخشان و منشأ خیر بوده است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: قزوینی ها از سال ۹۳ بیش از هفت دوره در جبهه مقاومت و در قالب فرماندهان بزرگ و نیروها و عناصر مختلف منشا خیر و برکت بوده اند.

مجاهدت قزوینی ها در «جبهه مقاومت» درخشان و منشأ خیر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در همایش «شهدای مدافع حرم» که عصر امروز در مسجد النبی(ص) قزوین برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش اظهار کرد: قزوینی ها از سال ۹۳ بیش از هفت دوره در جبهه مقاومت، در قالب فرماندهان بزرگ و نیروها و عناصر مختلف منشا خیر و برکت بوده اند.

وی افزود: در این مدت فرماندهان غیوری از قزوین فرماندهی عملیات هایی را بر عهده داشته اند و تجارب گرانبهای دوران دفاع مقدس خود را در کنار جوانان در مناطق عملیاتی به منصه ظهور رساندند و مشتاقانه در ماموریت های جبهه مقاومت حضور یافتند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: بیش از 10 هزار نفر از بسیجیان، داوطلبانه به تیپ 82 صاحب الامر(عج) برای اعزام به شمال غرب کشور مراجعه کرده بودند که از این تعداد 2400 نفر راهی منطقه شدند.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: روی قزوینی ها برای دفاع از حرم، برقراری امنیت و سربلندی ملت بزرگ و شکستن هیمنه دشمن باید حساب ویژه باز کرد چرا که گذشته پرافتخار خود در دوران دفاع مقدس را با تجربیات ارزشمند یگان های متفاوت از لشکر شهیدان حاج احمد کاظمی، مهدی زین الدین، مهدی باکری و سردار علی فضلی عجین و در آن نقش آفرینی کرده اند.

وی تصریح کرد: این خطه قهرمان پرور همواره برای دفاع از حیثیت دنیای اسلام و انقلاب اسلامی با عالمان دینی خود،  رزمندگانش و مردم همیشه در صحنه اش آماده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) افزود: بیش از یک سال است که امانتدار سپاه استان قزوین هستم و حضور مردم مومن آن در صحنه های متفاوت به ویژه در ایام سخت شیوع ویروس منحوس کرونا را شاهد بوده ام، مردمی که در رزمایش های کمک مومنانه و فعالیت در گروه های جهادی در نقاط مختلف، درخشان ظاهر شده اند.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: بیش از ۸ نفر از شهدای مدافع حرم قزوین از تیپ فاطمیون بوده اند که یاد و خاطره آنان و همه شهدای مدافع حرم استان را گرامی می داریم و قدردان خانواده های معزز آنها هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول