اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

گل و سنبل مهمان کرمانشاه می‌شوند

مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه گفت: هشتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و گیاهان دارویی با حضور ۶۰ تولیدکننده از کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود.

گل و سنبل مهمان کرمانشاه می‌شوند

حامد وفاپور مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و گیاهان دارویی در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار می‌شود.

وی به حضور ۶۰ تولیدکننده گل و گیاه کشور در این نمایشگاه اشاره و بیان کرد: تولیدکنندگانی از استان‌های تهران، فارس، خراسان رضوی، مازنداران، گیلان، کردستان، کرمانشاه و... گل و گیاهان آپارتمانی، تزئینی، باغی، دارویی، تجهیزات باغبانی و انواع سم و کود را در این نمایشگاه ارائه خواهند داد.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه عنوان کرد: این نمایشگاه از ۲۳ مرداد ماه تا جمعه ۲۸ مردادماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱:۳۰ پذیرای بازدید علاقه‌مندان به صنعت گل و گیاه و گیاهان دارویی است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول