اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خبرنگاری جز شغل‌های سخت جامعه است

مدیر عامل هلال احمر خراسان شمالی گفت: خبرنگاری جز شغل‌های سخت جامعه محسوب می‌شود و خبرنگاران وظیفه آگاه‌سازی جامعه را برعهده دارند.

خبرنگاری جز شغل‌های سخت جامعه است

ابوالفضل محبان، مدیر عامل هلال احمر خراسان‌شمالی صبح امروز در دیدار با مجموعه خبرگزاری فارس در بجنورد که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: انعکاس زحمات و تلاش‌های امدادگران هلال احمر در رسانه‌ها موجب دلگرمی نیروهای داوطلب می‌شود.

وی با اشاره به این که هلال احمر یک سازمان غیردولتی و داوطلبی است، گفت: با توجه به اینکه ساختار هلال احمر با نیروی داوطلب سروکار دارد و داوطلبان فقط با انگیزه درونی و قلبی با هلال احمر همکاری دارند از رسانه‌ها درخواست کرد تا با پوشش بیشتر تلاش‌های نیروهای داوطلب موجب ایجاد انگیزه در آنها شوند.

مدیر عامل هلال احمر خراسان‌شمالی افزود: خبرنگاری جز شغل‌های سخت جامعه محسوب می‌شود و خبرنگاران وظیفه آگاه‌سازی جامعه را برعهده دارند.

وی ادامه داد: عملکرد خبرگزاری فارس در انعکاس زحمات و تلاش‌های امدادگران هلال احمر قابل تقدیر است و خبرگزاری فارس جز خبرگزاری‌ها موثق در سطح کشور است.

محبان با اعلام اینکه در زمان کرونا ما اولین داروخانه‌ای بودیم که داروخانه هلال احمر را شبانه روزی کردیم، گفت: به جهت افزایش ساعت کاری و شیوع کرونا اکثریت نیروهای ما به کرونا مبتلا شدند.

این مقام مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در خصوص شروع به کار داروخانه هلال احمر در شیفت صبح از ساعت ۹ که باعث ایجاد نارضایتی‌هایی از سمت مردم شده نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه ورود هلال احمر به بخش داروسازی منع شده است و ما نگاهمان به بحث دارو تجاری نیست، در تامین برخی داروهای خاص با مشکل روبرو هستیم، لذا ناچار شدیم ساعت کاری داروخانه‌ها برای یک زمان مشخصی کمتر کنیم.

وی در پایان گفت: سعی داریم تا ساعت کاری داروخانه هلال احمر را به ساعت ۸ یا ۸ و ۳۰ برگردانیم.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول