اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بودجه نامشخص بسکتبال شهرداری گرگان/ پیش‌بینی هزینه ۴۲ میلیارد تومانی برای تیم

مدیر هیات اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با آنکه تیم بسکتبال شهرداری گرگان به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، اما تاکنون بودجه مصوبی برای شرکت در فصل پیش‌رو ندارد و با چالش جدی روبرو است.

بودجه نامشخص بسکتبال شهرداری گرگان/ پیش‌بینی هزینه ۴۲ میلیارد تومانی برای تیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین رضایان عصر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: تغییر زمان لیگ برتر بسکتبال باعث شد زمان جذب بازیکن را به شدت از دست بدهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در نهایت تا اول شهریور ماه فرصت جذب بازیکن داریم و شروع مسابقات ۲۸ شهریور خواهد بود.

مدیر هیات اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار کرد: برآورد هزینه تیم برای مسابقات امسال که به صورت لایحه به شورای اسلامی شهر گرگان ارسال شد ۴۲ میلیارد تومان است.

رضایان گفت: این پیش‌بینی بودجه برای شرایطی است که بخواهیم در کورس قهرمانی قرار بگیریم البته ما بازی‌های آسیایی را نیز در پیش داریم و امسال لیگ آسیا نیز خواهیم داشت و تیم ما در دو جبهه مسابقه خواهد داد.

وی تاکید کرد: ما در هر سطحی که تیم را تشکیل دهیم باید به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حاضر شویم و در شان کشور نیست که با تیمی غیر از تیم تراز یک در مسابقات شرکت کنیم.

مدیر اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: از این میزان حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه جذب بازیکنان و کادر فنی خواهد بود، ۱۰ میلیارد تومان هزینه غذا و تجهیزات خواهد بود و دو میلیارد تومان نیز هزینه پزشکی پیش‌بینی شده است.

رضایان گفت: در تلاش هستیم که بین ۱۲ تا ۱۵ میلیارد تومان جذب حامی مالی داشته باشیم که از این میزان مبلغ بودجه کسر خواهد شد و شهرداری هزینه کمتری را از بودجه برای بسکتبال هزینه خواهد کرد.

به گزارش فارس، تیم بسکتبال شهرداری گرگان سال گذشته به مقام قهرمانی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور شد و مدعی قهرمانی در فصل پیش‌رو است. لازم به ذکر است، در شرایط فعلی که تنها ۹ روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم منعقد نشده و کادر مدیریتی تیم نمی‌داند با چه میزان بودجه باید وارد مذاکرات شود.

همچنین، هواداران این تیم طی روزهای اخیر خواستار تصمیم‌گیری سریع شورای اسلامی شهر گرگان برای مدعی قهرمانی لیگ شدند که به دلیل اثرات اجتماعی و گسترده عملکرد این تیم در سطح استان و گرگان، واکنش نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه گرگان، استاندار گلستان و چهره‌های فرهنگی، ورزشی و سیاسی استان را در پی داشت.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول