اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

هر پژوهشی که بتواند وابستگی به خارج را قطع کند، پیروزی بزرگی در راستای استقلال کشوراست

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید به اهمیت پژوهش گفت: هر علم و پژوهشی که بتواند وابستگی ما را به خارج قطع کند، پیروزی بزرگی در راستای استقلال کشور است.

هر پژوهشی که بتواند وابستگی به خارج را قطع کند، پیروزی بزرگی در راستای استقلال کشوراست

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در افتتاحیه نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی ارتش گفت: در ارتش به دنبال استفاده از فناوری روز در ایجاد تحول هستیم  که باید این تحول منطبق با نیازهای آینده باشد.
 
دریادار سیاری افزود: مهم ترین سرمایه ارتش، نیروی انسانی کارآمد و تاثیر گذار بوده و آن چه در تحول اثر گذار است و باعث ارتقا می شود تربیت نیروی انسانی اثر گذار و کیفی است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تاکید بیانیه گام دوم انقلاب به علم و پژوهش گفت: در اولین بند بیانیه گام دوم انقلاب بحث علم و‌پژوهش عنوان شده که نشان دهنده ی اهمیت علم و‌ پژوهش بوده و این امر را در اولویت ارتش قرار می دهیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: آن چیزی که در تحقیقات صنعتی اثرگذار است، علوم انسانی است. در مرحله اول باید به علوم انسانی توجه کرد. بنابراین باید امروز به علوم انسانی، پژوهش‌های علوم انسانی، نیروهای علوم انسانی، یافته‌ها و خلاقیت‌های  علوم انسانی توجه کرد تا با توجه به آن به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

رئیس جشنواره پژوهش های ارتش گفت: آنچه وضعیت ما را بهبود می‌بخشد تا ما را به قله پیشرفت برساند، توجه به پژوهش‌های کیفی است. اگر ما به دنبال این باشیم که راه دیگری را دنبال کنیم به عقب ماندگی دچار خواهیم شد. بنابراین ما باید راه میانبر بزنیم تا به نوآوری و خلاقیت برسیم.

دریادار سیاری عنوان‌ کرد: هر پژوهشی که بتواند وابستگی ما را به خارج قطع کند، پیروزی بزرگی در راستای استقلال کشور است.

وی افزود : آنچه موجب پیشرفت می شود همان توجه به پژوهش و علم‌است که در دستور کار ما قرار دارد و پژوهشی اثر گذار است که مرز دانش را بشکند.

انتهای پیام/ ت 47

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول