اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سخنگوی دولت: گزارشی از اصلاح نظام بودجه در نشست دولت و مجلس مطرح شد

سخنگوی دولت گفت: در جلسه مشترک امروز دولت و مجلس گزارشی از اصلاح نظام بودجه ارائه شد.

سخنگوی دولت: گزارشی از اصلاح نظام بودجه در نشست دولت و مجلس مطرح شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه هماهنگی بین دولت و مجلس بعد از ظهر امروز (یکشنبه 23 مرداد) آغاز شد.

علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به محورهای مورد مباحثه در این جلسه اظهار داشت: وزرا در مورد حمایت از تولید، کنترل نقدینگی، به ویژه در حوزه‌های اصلاح نظام بودجه و نظام بانکی گزارش‌هایی را ارائه دادند. 

وی افزود: رؤسای کمیسیون ها و هیئت‌رئیسه مجلس نیز در حوزه های مورد اشاره مباحثی را مطرح کردند تا ان‌شاالله با همکاری دولت و مجلس دیگر شاهد خلق پول‌هایی که در گذشته بودیم، نباشیم.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: امروز به نوعی بمب نقدینگی در جامعه وجود دارد و مانند بهمن گسترده‌تر می شود؛ امیدواریم دولت و مجلس با همکاری و همیاری بتوانند با اصلاحاتی که انجام می‌شود، جلوی این مسیر را بگیرند.

بهادری جهرمی ادامه داد: اجرای برخی از قوانینی که در مجلس به تصویب رسیده از سوی نمایندگان مجلس پیگیری شد و گزارش‌هایی نیز دولت در راستای اجرای آن داشت که اینها از محورهای اساسی جلسه‌ امروز دولت و مجلس بوده است. 

سخنگوی دولت تصریح کرد: این جلسه، جنبه هماهنگی داشت و در آن مصوبه‌ای نداشتیم، به عنوان مثال طرحی که در خصوص اصلاح نظام بانکداری داریم مستلزم همراهی دولت و مجلس است؛ این همکاری ها و همراهی ها نهایتاً منجر به این خواهد شد تا تصمیمات مشترکی اتخاذ شود و بعدها اصلاحاتی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول