اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اعزام 700 مددجوی کمیته امداد خراسان‌شمالی به پیاده روی اربعین

مدیرکل ‌کمیته امداد خراسان‌شمالی از اعزام 700 مددجوی تحت حمایت این نهاد به پیاده روی اربعین خبر داد.

اعزام 700 مددجوی کمیته امداد خراسان‌شمالی به پیاده روی اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل ‌کمیته امداد خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام اعزام ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد استان به پیاده روی اربعین اظهارکرد: مددجویانی که در پیاده روی اربعین حسینی شرکت می‌کنند از کمک هزینه سفر زیارتی بهره مند می‌شوند.

وی گفت: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده امسال حدود ۷۰۰ نفر از مددجویان به پیاده روی اربعین حسینی اعزام می شوند.

مدیرکل ‌کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این نهاد جهت اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی افزود: زیارت اربعین به‌عنوان یک حرکت معنوی و تربیتی در راستای توانمندسازی فرهنگی محسوب می‌شود.

الهی راد با بیان اینکه بخشی از هزینه‌های اعزام زائرین توسط نیکوکاران تأمین می‌شود ادامه داد: خیران در صورت تمایل می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۵۸*۸۸۷۷* در این کار خداپسندانه مشارکت نمایند.

وی به اجرای طرح زیارت نیابتی اشاره کرد و یادآور شد: خیرانی که شرایط مالی مناسب بهره‌مند هستند اما توانایی حضور در این سفرها را ندارند می‌‌توانند با استفاده از طرح زیارت نیابتی یکی از مددجویان را به کربلا بفرستند و در این حرکت عظیم سهیم باشند.

وی همچنین از برپایی ۱۲ موکب به مناسبت گرامیداشت اربعین خبر داد و افزود: با پیش بینی انجام شده این موکب ها زمینه خدمت به ۱۶ هزار نفر از زائران اربعین را فراهم می کنند.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول