اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ثبت 2۷۰۰ کد ملی در سامانه رصد اشتغال

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تا کنون 2 هزار و 743 کدملی در سامانه رصد اشتغال استان ثبت شده است.

ثبت 2۷۰۰ کد ملی در سامانه رصد اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، طیب جعفری در جلسه اشتغال این اداره کل با اشاره به اینکه عملکرد دستگاه‌ها در مورد کمک به اشتغال جامعه از طریق سامانه رصد اشتغال سنجیده و ارزیابی می‌شود، اظهار داشت: دستگاه‌ها بر اساس تعهد خود موظف به ثبت کدهای ملی در سامانه مذکور هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین اعلام کرد: دستگاه‌های اجرایی متعهد به ایجاد 14 هزار 170 شغل در سال جاری هستند که تا کنون 2 هزار و 743 کدملی در سامانه رصد اشتغال استان ثبت شده است.

جعفری ادامه داد: به نمایندگی از حاکمیت، عهده‌دار هماهنگی بازار کار و نیروی کار هستیم و موضوع دوم رفاه اجتماعی یعنی توزیع عادلانه درآمد است که توسط دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی دنبال می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین گفت: از لحاظ مداخله در بازار کار، متولی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هستیم و صیانت از نیروی کار در واحدهای تولیدی و صنعتی نیز در حوزه فعالیت‌های این مجموعه است.

جعفری افزود: تلاش می‌کنیم که نیروی کار که به عنوان یکی از دو رکن اصلی تولید است بتواند در کمال امنیت با حفظ حقوق قانونی و با حفظ مسیر رشد و ارتقای شغلی فعالیت کند.

وی ادامه داد: در عین حال تلاش می‌کنیم زمینه‌های استفاده نیروی کار از جریان تولید ثروت در کشور تسهیل شود که از طریق تعاونی‌ها این موضوع را انجام می‌دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در کنار موضوعات مذکور که محورهای اصلی فعالیت این مجموعه است، تاکید و تلاش ما بر فراهم شدن شرایطی برای تضمین امنیت برای سرمایه‌گذار است که با خیال آسوده اقدام به سرمایه‌گذاری کند و نگران از دست رفتن سرمایه‌اش نباشد و سرمایه خود را در سطح کشور تبدیل به یک جریان تولید درآمد ثروت بکند برای همه مردم و ایجاد فرصت‌های شغلی برای نیروهای کار فراهم شود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول