اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دادستان قزوین: ۳ کارمند دولتی به اتهام دریافت رشوه ۴۵ هزار دلاری دستگیر شدند

دادستان قزوین با اشاره به انتظار بحق مردم برای برخورد با متخلفان و برقراری عدالت، گفت: اخیرا ۳ کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی استان قزوین به دلیل دریافت رشوه ۴۵ هزار دلاری بازداشت شدند.

دادستان قزوین: ۳ کارمند دولتی به اتهام دریافت رشوه ۴۵ هزار دلاری دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی دادستان قزوین پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار صورت گرفت، اظهار کرد: پروژه ای که دشمن در ادامه مسیر نفوذ دنبال می کند، یاس آفرینی و ناامیدی مردم است و از این جهت اهمیت رسانه ها در خنثی سازی این پروژه دشمن دو چندان می شود.

وی افزود: رسانه ها باید احیا گر حقوق عامه باشند و تمام تلاش خود را جهت امید آفرینی به کار گیرند.

رجبی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص دفاع از حقوق عامه و احیای آن خاطرنشان کرد: موضوع دوربین‌های عوارضی مهرگان برای مردم مشکلات متعددی را ایجاد کرده بود که بعد از پیگیری دستگاه قضایی و اقدامات صورت گرفته، رضایت‌مندی زیادی حاصل شد و در این مورد نیز رسانه ها به خوبی به نقش آفرینی پرداختند.

دادستان قزوین با تاکید بر رویکرد قاطع قوه قضاییه در برخورد با متخلفان در حوزه‌های مختلف اعلام کرد: دستگاه قضایی با کسی تعارفی ندارد و در همه مراحل به دنبال احقاق حقوق عامه است.

وی با اشاره به پلمب تعدادی از آرایشگاه های زنانه در قزوین گفت: بعد از دریافت گزارشات مستند از تخلف برخی آرایشگاه های زنانه در فضای مجازی و اعلام اخطارهای قانونی، ۸ آرایشگاه پلمب شدند.

رجبی ادامه داد: ما مانع اقتصاد و اشتغال هیچ فرد و گروهی نیستیم اما متاسفانه اقدامات برخی از آرایشگران مشکلاتی را ایجاد کرده بود که می‌بایست مطابق قانون برخورد می‌شد.

رجبی تصریح کرد: مردم به حق انتظار خود مبنی بر برقراری عدالت در برخورد با متخلفان در حوزه‌های مختلف را بیان می کنند و بر این اساس نیز دستگاه قضا همانطور که با آرایشگاه‌ها مطابق قانون رفتار کرد با خاطیان سایر حوزه ها نیز برخورد می کند.

دادستان قزوین اضافه کرد: در این راستا اخیرا ۳ کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی استان قزوین به دلیل اخذ رشوه ۴۵ هزار دلاری بازداشت شدند.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ نادرست سگ گردانی یاد آور شد: متاسفانه نگه داشتن‌ سگ به جای فرزند آوری مسئله‌ای است که در کشور باب شده در حالی که شرع مقدس به هیچ وجه اجازه نگهداری سگ را نداده است.

رجبی در پایان گفت: در خصوص دندانپزشک‌های تجربی نیز ما بررسی و پیگیری های لازم را انجام می دهیم اما مردم هم باید توجه کنند که در این مراکز حضور نداشته باشند چرا که ممکن است مشکلات متعددی برایشان ایجاد شود.

انتهای پیام/ ت 22

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول