اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازیگر سینما و تلویزیون: انتقال جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از اصفهان، آسیب‌زاست

یک بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه شهر اصفهان توانسته جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان را به یک برند بین‌المللی در جهان معرفی کند، گفت: انتقال این جشنواره از اصفهان، به برند بودن آن لطمه می‌زند.

بازیگر سینما و تلویزیون: انتقال جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از اصفهان، آسیب‌زاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حبیب دهقان‌نسب، بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان از کارکردهای مثبت فرهنگی، تربیتی و آموزشی لازم برای کودکان و نوجوانان برخوردار است و به همین دلیل باید همچون سایر جشنواره‌های بین‌المللی کشور تقویت شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه در سال‌های اخیر تولیدات سینمایی کودک و نوجوان بسیار اندک شده و کارگردانان تمایل چندانی برای ساخت فیلم کودک و نوجوان ندارند، تأکید کرد: برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان می‌تواند عامل محرک برای تولیدات سینمایی در این حوزه باشد، ضمن اینکه فضای رقابتی سالم و ارزیابی خوبی را برای تولیدات سینمایی کودک فراهم می‌آورد.

وی انجام یک بازنگری در سیاست‌های این جشنواره را یک ضرورت دانست و تأکیدکرد: این جشنواره باید ارتباط خود را با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقویت کند و از ظرفیت این کانون برای سیاست‌گذاری و برگزاری جشنواره استفاده کند.

اهمیت برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شهر اصفهان

دهقان‌نسب افزود: انتقال جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوان از اصفهان به شهرهای دیگر یک آسیب بزرگ به جشنواره است زیرا اصفهان توانسته است این جشنواره را در سطح جهان به عنوان یک برند بین‌المللی مطرح کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون انتقال این جشنواره به شهرهای دیگر را باعث آسیب زدن به برند آن دانست و افزود: در کجای جهان شاهد هستیم که مکان جشنواره‌ها و رویدادهای بین‌المللی تغییر پیدا کند؟ اگر متولیان این جشنواره قصد انتقال آن را بر مبنای نگاهی عادلانه دارند انتقال جشنواره از شهری به شهر دیگر عدالت نیست، بلکه عدالت این است که همچون جشنواره بین‌المللی فیلم فجر که محوریت برگزاری آن یک شهر است، مکان برگزاری تغییر نکند و تلاش شود فیلم‌های این جشنواره هم‌زمان در تمام سینماهای کشور اکران شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول