اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

المشاط: عربستان و امارات با سلاح‌های آمریکایی از حملات ما در امان نخواهند بود

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که سلاح‌های دفاعی آمریکا هرگز رژیم‌های سعودی و اماراتی را در برابر حملات موشکی و پهپادی ما محافظت نخواهد کرد.

المشاط: عربستان و امارات با سلاح‌های آمریکایی از حملات ما در امان نخواهند بود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی و فرمانده عالی نیروهای مسلح یمن گفت که آمریکا دو رژیم سعودی و اماراتی را به بازی گرفته و با اجرای مانورهایی می‌خواهد روحیه تضعیف شده آن‌ها را تقویت کند.

وی طی سخنانی در مراسم فارغ‌التحصیلی گروهی از نیروهای ذخیره یمن گفت که مانور مشترک عربستان و آمریکا که در ینبع با عنوان «خشم شدید» در حال برگزاری است، نام «فرار طولانی» خواهد داشت.

المشاط گفت که سلاح‌های دفاعی آمریکا هرگز دو رژیم سعودی و اماراتی را در برابر حملات موشکی و پهپادی ما محافظت نخواهد کرد.

بنابر گزارش وبگاه «المسیرة»، المشاط تأکید کرد که اگر دشمنان بر استمرار تجاوزگری و محاصره اصرار داشته باشند، دستان ما نیز برای رسیدن به دشمنان مصمم‌تر خواهد شد.

وی افزود: «مانورهای نظامی و سر و صدای ناوگان شما در دریای سرخ و خلیج عدن حتی ذره‌ای ترس در دل ما ایجاد نمی‌کند و من به شما قول می‌دهم که روزهای آینده شاهد تحولات غافلگیرکننده خواهیم بود.

وی همچنین به ملت فلسطین به خاطر پایداری در برابر رژیم صهیونیستی درود فرستاد و تأکید کرد که موضع جمهوری یمن در قبال آرمان فلسطین روشن و ثابت است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت که تجاوزگری علیه یمن و محاصره آن نتیجه موضع ثابت و صریح آن علیه رژیم اشغالگر اسرائیل است که بایستی از سرزمین آزاد و مقدس فلسطین رخت برببندد.

المشاط همچنین گفت که آنچه دیروز درباره حضور آمریکا در حضرموت گفته شد، گفته‌های ما درباره طمع‌ورزی آمریکا علیه ملت یمن را تأیید کرد.

وی افزود که ما به اذن خداوند متعال برای احیای کشورمان و باز‌پس گیری مناطق اشغالی و دستیابی ملت یمن به زندگی شرافتمند تلاش می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول