اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

وظیفه آزادگان، انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید است

امام جمعه سوق با بیان این‌که آزادگان نقش مهمی در انتقال مفاهیم دفاع مقدس،فرهنگ ایثار و شهادت دارند گفت: وظیفه آزادگان، انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید است .

وظیفه آزادگان، انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوق، به مناسبت سالروز ورود آزادگان به مهین اسلامی امام جمعه سوق به همراه رئیس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه با حضور در منزل چهار تن از آزادگان شهر سوق با آنها دیدار و مشکلات آنها را بررسی کردند.

حجت الاسلام کیانی اصل امام جمعه سوق با بیان اینکه اجر و پاداش رزمندگان و آزادگان کمتر از شهادت نیست عنوان کرد: آزادگان و ایثارگران با رشادت‌هایشان روز 26 مرداد را به افتخاری برای کشور اسلامی تبدیل و شهدا نیز با خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند تا دشمنان و استکبار جهانی نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام ، تفکر هیچ توطئه‌ای را در نداشته باشد.

وی گفت: در انتقال مفاهیم دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و اسارت به نسل جوان، آزادگان نقش مهمی دارند.

امام جمعه سوق بیان کرد: آزادگان در برابر دشمن سر خم نکرده و جوانمردانه در مقابل آنها ایستادند و بدون تردید عزت انقلاب شکوهمند ایران مرهون خون شهدا و مرهون ایستادگی و مقاومت آزادگان قهرمان ایران اسلامی است.

کیانی اصل یادآور شد: اگر امروز جمهوری اسلامی امن‌ترین و مقتدرترین کشور در سطح منطقه است این اقتدار بیش از هر عاملی متاثر از فداکاری ایثارگران و آزادگان قهرمان کشور است.

موسوی رئیس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه هم در این دیدار به نقش آزادگان اشاره و تصریح کرد: آزادگان گنجینه‏ هاى ارزشمندى هستند که فرهنگ انسان‏ ساز دوران اسارت را در خود نهفته دارند و ثبت وقایع اسارت، پلى براى انتقال این فرهنگ به جوانان و آینده سازان جامعه است.

 

همچنین هر یک از آزادگان به بیان خاطراتی از دوران اسارت پرداختند.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول