اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دروازه عتبات| پویش همراهان سفر ایمن ایام اربعین در ایلام اجرا می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: طرح پویش همراهان سفر ایمن (اربعین حسینی) همزمان با هشت استان کشور در این استان اجرا می‌شود.

دروازه عتبات| پویش همراهان سفر ایمن ایام اربعین در ایلام اجرا می شود

سید زاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ایجاد ایستگاه های پویش همراهان سفر ایمن در پایانه مرزی مهران، مکان ها و مجتمع های خدماتی، رفاهی منتخب، تولید محتوای رسانه ای و تبلیغات محیطی در سطح جاده های کشور اجرایی خواهد شد. 

وی افزود: اجرای موفق طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی را مشروط بر همکاری همه عوامل به ویژه اهتمام روسای ادارات شهرستانی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن( اربعین حسینی) در ۸ استان کشور خبر داد و گفت: مطابق برنامه ها و اهداف، این پویش در پایانه مرزی مهران و مسیرهای تردد زائران اباعبدالله الحسین(ع)، خاصه با ناوگان عمومی و در توقفگاه های بین راهی که طبق رصدهای قبلی  صورت گرفته این مکان ها عمدتاً محل توقف زائران بوده و با پیش بینی برنامه های ارتباطی و‌اطلاع رسانی اجرا خواهد شد.

چشمه خاور بیان کرد: ۶ محور ارتباطی به صورت رفت و برگشت برای استقرار پویش سفر ایمن ویژه ایام اربعین در استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اولویت اصلی در تمام معاونت ها به خصوص حوزه های راهداری و حمل و نقل و ادارات شهرستانی بر ایمن سازی و به روز رسانی محورهای اصلی مسیر تردد زائران متمرکز و مدیران شهرستانی باید ضمن بازدید های روزانه همراه با نماینده حراست نسبت به تهیه برنامه و اولویت بندی نواقص برای اصلاح و ارسال آن به مرکز استان اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول