اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سازمان فنی و حرفه ای به دنبال برقراری عدالت در مهارت آموزی است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: عدالت در آموزش مهارت به عنوان یک دغدغه مطرح است از این رو نگاه توسعه مهارت آموزی در نقاط مختلف استان را دنبال می کنیم.

سازمان فنی و حرفه ای به دنبال برقراری عدالت در مهارت آموزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین محمود عرب ظهر امروز در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس که به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار صورت گرفت، اظهار کرد: تقارن روز خبرنگار با روز عاشورا اهمیت رسانه را مضاعف کرد، همان‌ روزی که حضرت زینب(س) پرچم ظلم ستیزی و‌ مبارزه با فساد را به دست گرفت.

وی افزود: زمانی که اطلاع رسانی به شکل صادقانه صورت گیرد، رسانه در بین مردم از جایگاه بالاتری برخوردار می شود.

حجت الاسلام عرب خاطر نشان کرد: رسانه باید مأمنی برای ارائه آرای مختلف و تضارب آرا باشد و همه شاخص های مهم رسانه ها در سایه جهاد تبیین صورت گیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین ادامه داد: خبرگزاری فارس در برخورداری از بسیاری از ملاک ها شرایط قابل قبولی دارد و در حوزه مهارت آموزی نیز می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

وی عنوان کرد: تاسیس شهرک مهارتی مبتنی بر مشاغل آینده از جمله مسائلی است که در حال برنامه ریزی برای اجرای آن هستیم.

حجت الاسلام عرب اضافه کرد: همانطور که به آموزش های روز و‌ مشاغل آینده می پردازیم، احیای حرفه ها و مشاغل اجدادی نیز در دستور کار قرار گرفته است.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تاکید کرد: برقراری عدالت در آموزش مهارت دغدغه ما است از این رو نگاه توسعه مهارت آموزی در نقاط مختلف استان را دنبال می کنیم.

وی اضافه کرد: در این راستا شناسایی افراد ماهر در روستاها و استفاده از ظرفیت آن ها برای نشر فرهنگ مهارت آموزی و توسعه اشتغال روستایی با انعقاد تفاهمنامه با فرمانداری ها در دست اجرا است.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت تامین زیرساخت های مورد نیاز حوزه آموزش در استان قزوین اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته توانستیم ۱۱۰ میلیارد تومان بودجه از سفر اخیر رییس جمهور به قزوین دریافت کنیم که قطعا ثمرات زیادی را برای استان به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام عرب در پایان گفت: برپایی کارگاه های آموزشی دانش بنیان، آموزش در محیط واقعی کار و استفاده از ظرفیت مراکز دانشگاهی و پژوهشی از جمله برنامه هایی است که سازمان فنی و حرفه ای در راستای اجرای آن ها حرکت می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول