اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری مسابقات بین المللی تک تیراندازی 2022 در یزد

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزاری مسابقات بین المللی تک تیراندازی ۲۰۲۲ به میزبانی یزد خبر داد.

برگزاری مسابقات بین المللی تک تیراندازی 2022 در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه، سردار عبدالله روستایی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، نفرات و تیم‌های برتر از چند کشور دنیا از جمله روسیه، چین، بلاروس، ازبکستان، آذربایجان، زیمباوه و دو تیم برتر نیروی زمینی سپاه به نمایندگی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهند داشت.

وی با اشاره به قدمت مسابقات افزود: ابداع کننده این رقابت‌ها کشور روسیه بود که امسال قرار است این مسابقات در آموزشگاه شهیدصدوقی یزد برگزار شود.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی تک تیراندازی ۲۰۲۲ در یزد اظهار داشت: نظامیان منتخب شرکت کننده در این مسابقات که در چارچوب مسابقات بین المللی نظامیان ۲۰۲۲ روسیه دنبال می‌شود، به مدت ۹ روز به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: این مسابقات روز جمعه ۲۸ مردادماه افتتاح شده و در روز پنجم شهریورماه به پایان می‌رسد.

مسئول برگزاری این مسابقات تصریح کرد: نفرات و تیم‌های برتر این رقابت بین المللی با احتساب مجموع امتیازات کسب شده از مراحل و بخش‌های بیست و سه گانه مسابقات شناسایی و معرفی خواهند شد.

روستایی افزایش صلح و دوستی و همکاری بین کشور‌ها و تعامل برای انتقال تجربیات نظامی را از جمله اهداف برپایی مسابقات عنوان کرد و گفت: برپایی این مسابقات بین المللی به ابتکار روسیه از سال ۲۰۱۵، توانسته است تأثیر خوبی در آموزش‌های نیرو‌های مسلح، توسعه زیرساخت‌های آموزشی، آشنایی با روش‌های مختلف آموزشی و در نهایت آشنا ساختن کارکنان نیرو‌های مسلح با آخرین دستاورد‌های حوزه آموزشی داشته باشد.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول