اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تأمین منابع اولیه اعطای تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس

یک عضو شورای شهر بندرعباس از موافقت استاندار هرمزگان با تأمین منابع مالی اولیه اعطای تسهیلات جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس خبر داد.

تأمین منابع اولیه اعطای تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد کناری‌نژاد صبح امروز در حاشیه نشست کمیسیون‌های شورای شهر بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استاندار هرمزگان با تأمین منابع مالی اولیه اعطای تسهیلات جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس از محل منابع داخلی بانک‌های عامل با محوریت تأمین منابع سپرده اولیه از محل سپرده صنایع و شرکت‌های صنعتی غرب بندرعباس موافقت کرد.

به گفته وی، ۸۰ درصد تاکسی‌های شهر بندرعباس فرسوده هستند و با توجه به آب و هوای شرجی بندرعباس، استهلاک تاکسی‌ها نیز بشدت بالاست.

کناری‌نژاد همچنین گفت: عمر متوسط ناوگان تاکسیرانی بندرعباس ۱۴ سال است و ۸۰ درصد تاکسی‌های شهری در بندرعباس فرسوده هستند و فقط ۷۰۰ دستگاه تاکسی فعال در حال خدمت به مردم داریم و لذا تقویت ناوگان تاکسیرانی شهر بندرعباس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

این عضو شورای شهر بندرعباس تأکید کرد: در فاز اول 400 دستگاه تاکسی جدید با تسهیلاتی معادل 80 درصد قیمت خودرو به بندرعباس اختصاص یافته است که منابع تسهیلات آن از محل سپرده‌های صنایع در بانک‌های استان تأمین می‌شود و استاندار هرمزگان در این زمینه نقش بسیار مهم و پررنگی داشته است تا این وضعیت در بندرعباس بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول