اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعلام اسامی نفرات راه یافته به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اسامی نفرات راه یافته به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.

اعلام اسامی نفرات راه یافته به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی اسامی نفرات راه یافته به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.

مدیرکل اوقاف و امور کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بخش برادران در رشته قرائت تحقیق مجتبی شعبانی و مجتبی خادمی از شهرستان گچساران ،  علی نادری از شهرستان کهگیلویه و آقایان علیرضا مسیح پور ، سید رضا رضوی و حامد نجاتی از شهرستان بویراحمد به مرحله استانی راه یافتند و در رشته قرائت ترتیل، مجتبی ضرغامی از شهرستان بویراحمد، علی حیاتی مقدم از شهرستان دنا و مهدی شعبانی و حسن عسکرزاده از شهرستان گچساران و جواد دستخون از شهرستان کهگیلویه و  سید افشین طباطبایی از شهرستان بهمئی به مرحله استانی راه یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بخش برادران رشته حفظ کل امین عباس پور کازرونی از شهرستان بویراحمد به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافت.

 نصیرالاسلامی عنوان کرد:  در بخش خواهران در رشته قرائت تحقیق سرکار خانم حمیده مسیحی نژاد از شهرستان کهگیلویه و سرکار خانم سکینه دستاریان از شهرستان بویراحمد به مرحله استانی راه یافتند، همچنین در رشته قرائت ترتیل سرکار خانم مبارکه دست افکن از شهرستان دنا و سرکار خانم ثریا الهی از شهرستان بویراحمد در مرحله استانی شرکت می‌کنند. 

نصیرالاسلامی گفت: در رشته حفظ پنج جزء سرکار خانم راضیه اسدی از شهرستان بویراحمد و در رشته حفظ ده جزء سرکار خانم سیده نرجس نامی عنا از شهرستان گچساران به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافته‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در رشته حفظ بیست جزء سرکار خانم زینب امیله از شهرستان گچساران و سرکار خانم کبری پیشرو ، سیده مریم زکی پور ،زینب سادات محمدی نسب ، سیده شهلا حسینی و کلثوم رضایی از شهرستان بویراحمد به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا کردند.

 نصیرالاسلامی عنوان کرد: در رشته حفظ کل سرکار خانم فاطمه محمودی ، ناهید اژدری و سیده صدیقه دیورخش از شهرستان بویراحمد و سرکار خانم مینا چراغی از شهرستان دنا به مرحله استانی راه یافته‌اند.

وی عنوان کرد: مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران دهم شهریور سال جاری و بخش خواهران یازدهم شهریور ماه سال جاری در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع)  شهرستان بویراحمد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول