اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

وزارت بهداشت بیش از 5 هزار طرح نیمه کاره دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مهم‌ترین دغدغه در وزارت بهداشت، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در کل کشور است، بیش از پنج هزار و ۲۵۰ طرح با ۱۲ میلیون مترمربع در دست‌ساخت وجود دارد.

وزارت بهداشت بیش از 5 هزار طرح نیمه کاره دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناطق محروم استان بوشهر، ظهر امروز در بازدید از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه در وزارت بهداشت، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در کل کشور است، بیش از پنج هزار و ۲۵۰ طرح با ۱۲ میلیون مترمربع در دست‌ساخت وجود دارد که در آغاز به کار دولت و نزدیک به یک سالی که دولت فعالیت خود را شروع کرده است حدود یک هزار و یکصد طرح تحویل داده شده و ۴۰۰ طرح نیز در هفته دولت به‌طور هم‌زمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال نیز طبق برنامه‌ریزی حداقل دو هزار طرح دیگر به اتمام خواهد رسید، گفت: به‌طورکلی در وزارت بهداشت نگاه به مناطق محروم، مناطق مرزی و ارجحیت مناطق کم برخوردار بوده به این دلیل در این بازدیدها تأکید بر مناطق کم برخوردار و محروم است که با انجام این اقدامات شرمنده مردم عزیز ایران نباشیم.

معاون وزیر بهداشت در خصوص بیمارستان گناوه عنوان کرد: بیمارستان امیرالمومنین(ع) بندر گناوه یکی از بیمارستان‌های قدیمی وزارت بهداشت بوده که برخی بخش‌های آن نیاز به بازسازی دارد.

رحیمی افزود: بخش‌های اتاق عمل و اطفال که مورد بازدید قرار گرفت، در آینده از منابع وزارت بهداشت تأمین اعتبار شده و بهسازی خواهند شد، بخش رادیولوژی این مرکز نیاز به تجهیزاتی مثل سونوگرافی و رادیولوژی پرتابل دارد که حتماً تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان گناوه و دیلم درخواست استقرار ام‌آرآی در این شهرستان دارند، اضافه کرد: در خصوص وضعیت ام‌آرآی و دستگاه‌های رادیولوژی با تکنولوژی بالا مثل ام‌آرآی و سی‌تی‌اسکن سیاست وزارت بهداشت تأمین و تجهیز این دستگاه در کل کشور و پوشش کامل آن است، در خصوص گناوه و شرایط شمال استان بوشهر در جلسه امشب با حضور مسؤولان استانی و دانشگاهی موضوع را موردبررسی قرار داده و در صورت نیاز حتماً تأمین اعتبار خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول