اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توجه به عدالت محوری در قشم به طور ویژه در دستور کار است

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: گشاده‌رویی، تکریم ارباب رجوع، ارائه پاسخ شفاف به مراجعین و بهره‌گیری از رویکرد مشاوره‌ای برای رفع مشکلات مردم، جزو تاکیدات مدیرعامل سازمان در دولت مردمی است.

توجه به عدالت محوری در قشم به طور ویژه در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سید نبی‌الله موسوی مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با اصلاح‌ فرآیندهای این مدیریت هم در حوزه بازرسی و نظارت و هم در حوزه رسیدگی به شکایت رضایت مراجعین را به میزان چشمگیری افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در رویکرد جدید سعی می‌کنیم با افزایش نظارت بر حسن انجام امور واحدهای سازمانی از ایجاد تنش‌ها و تعارضات پیشگیری کنیم و در صورتیکه به هردلیل چالشی بین ارباب‌رجوع و یکی از واحدهای سازمانی به وجود آید، با پیگیری به هنگام و ارائه پاسخ شفاف بهترین نتیجه که منتج به رضایت ارباب رجوع باشد، کسب شود.

موسوی تشریح کرد: در آموزه‌های دینی ما بر بازرسی از فرآیندها تاکید شده است و امام علی(ع) در فرازهایی از نهج‌البلاغه در خصوص نظارت، ارزیابی و بازرسی می فرماید: ای مالک تمام کارهای کارگزارانت را تحت نظر بگیر و بازرسانی مخفی از کسانیکه اهل صدق و وفا هستند بر آنان بگمار، زیر نظر داشتن امور کارگزاران بصورت پنهان و مخفی آنان را وادار به امانت داری و مدارا بارعیت می نماید.

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر استقرار نگاه نظارتی بر واحدهای سازمان، افزود: میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و فرآیندهای سازمانی، نحوه برخورد مدیران وکارکنان با ارباب رجوع و پیگیری تخلفات و نارضایتی‌های احتمالی از مهمترین اهدافی است که توسط بازرس‌های سازمان سنجیده می‌شود.

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: هم‌اکنون شهروندان می توانند از طریق دیدارهای مردمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان، مراجعه حضوری و استفاده از سامانه‌های دیجیتال رسیدگی به شکایات با ما در ارتباط باشند.

به گفته وی سامانه شکایات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی  www.shekayat.bazresi.ir، سامانه رسیدگی به شکایات در سایت سازمان به نشانی www.Qeshm.ir، سامانه ارتباط مردمی سامد نهاد ریاست جمهوری به نشانی www.111.ir از جمله ابزارهای هستند که مردم می توانند با ثبت درخواست در آنها پیگیری‌های لازم را انجام دهند.
موسوی یادآور شد: صندوق‌های رسیدگی به شکایات مستقر در واحدها سازمانی و تلفن گویایی 07635252952 از دیگر پل‌های ارتباطی سازمان با شهروندان برای دریافت گزارش‌ها و درخواست‌های واصله هستند.

مدیر بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پاسخگویی و مردمداری در واحدهای سازمانی را ارتقا دهیم و در این مسیر ارتقای فرهنگ سازمانی در راستای پاسخگویی به ارباب رجوع را جزو اولویت‌های کاری خود می‌دانیم.

انتهای پیام/88074

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول