اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

فرونشست‌های معابر یزد نیازمند بررسی سریع و دقیق کارشناسی است

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: علارغم اطلاع رسانی شهرداری در زمینه سیل اخیر و احتمال فرونشست‌های مختلف، دستگاه‌های متولی دیگری نیز در این موضوع دخیل بودند که متاسفانه بصورت جدی پیگیری نکردند و موجب فرونشست های متعدد در سطح شهر شد.

فرونشست‌های معابر یزد نیازمند بررسی سریع و دقیق کارشناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ محمد علی اعتباری، در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورا با اشاره به فرونشست های متعدد در سطح شهر و گلایه شهروندان از این موضوع، از شهرداری خواست تا در نشست با دستگاه های مرتبط، این معضل پیگیری و رفع شود.

وی با بیان این‌‌که بسیاری از شهروندان این فرونشست‌ها را مربوط به شهرداری میدانند در صورتی که اینگونه نیست افزود:‌ علارغم اطلاع رسانی شهرداری در زمینه سیل اخیر و احتمال فرونشست‌های مختلف، دستگاه‌های متولی دیگری نیز در این موضوع دخیل بودند که متاسفانه بصورت جدی پیگیری نکردند و موجب فرونشست های متعدد در سطح شهر شد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد از شهردار خواست تا کارگروه هایی را با حضور دستگاه های متولی تشکیل دهد و وظایف دستگاه ها مشخص شده تا ضمن رفع این معضل، دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در سطح شهر نباشیم.

اعتباری خاطرنشان کرد: شهرداری با تمام توان در حال مرمت و بازسازی معابر و ساختمان های آسیب دیده در سیل اخیر است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول