اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اجتماع بزرگ ۴ هزار نفری خادمان و موکب داران استان ایلام برگزار می‌شود

دبیر قرارگاه مردمی خادمین اربعین استان ایلام گفت: اجتماع بزرگ مردمی خادمین اربعین روز یکشنبه 30 مرداد ماه در مصلی شهر ایلام برگزار می‌شود.

اجتماع بزرگ ۴ هزار نفری خادمان و موکب داران استان ایلام برگزار می‌شود

محمد تقی قاسمی دبیر قرارگاه مردمی خادمین اربعین استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از برگزاری اجتماع بزرگ ۴ هزار نفری خادمان و موکب داران استان ایلام خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این همایش مردمی ترویج و تبلیغ هرچه بیشتر خدمت رسانی به زوار سیدالشهدا (ع) و گفتمان سازی در جهت تقویت جایگاه رویداد بزرگ اربعین در فضای دینی، فرهنگی و اجتماعی است. 

وی افزود: از عموم مردم شریف ایلام که سعادت و افتخار میزبانی زائران را بر عهده دارند انتظار می رود که در این اجتماع معنوی حضور حداکثری داشته باشند. 

دبیر قرارگاه مردمی بیان کرد: علیرضا پناهیان سخنران این مراسم خواهد بود و مداحان اهل بیت (ع) نیز به مدیحه سرایی خواهند پرداخت. 

قاسمی در پایان گفت: لازم به ذکر است که این اجتماع روز یکشنبه ۳۰ مرداد ماه رأس ساعت ۹ صبح در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار می شود.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول