اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پنجمین همایش آزادگان عملیات خیبر در حرم امام راحل برگزار شد

پنجمین همایش آزادگان عملیات خیبر با حضور آزادگان سرافراز میهن اسلامی در حرم امام راحل برگزار شد.

پنجمین همایش آزادگان عملیات خیبر در حرم امام راحل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، پنجمین همایش آزادگان عملیات خیبر به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و آزادگان سرافراز در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

پنجمین همایش سراسری آزادگان موصل ۲ ( عملیات خیبر) به مدت سه روز با حضور هزار و سیصد نفر از آزادگان از روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه آغاز شده که مراسم روز اول در دانشگاه امام حسین(ع) و روز دوم برنامه بازدید آزادگان از باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برج میلاد برگزار شد.

امروز جمعه ۲۸ مرداد ماه، در سومین روز این همایش، آزادگان سرافراز در مرقد مطهر امام راحل حضور یافته و با آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش فارس؛ در عملیات خیبر اکثر آزادگان به اسارات در آمدند و  به علت زیاد بودن تعداد اسرا لفظ موصل ۲ را برای اردوگاه استفاده کردند. علت ویژه بودن این عملیات از جمله برون مرزی، آبی و خاکی بودن آن و اولین باری که نیروهای عراقی از  سلاح شیمیایی استفاده کردند را می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول