اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

چهارمین یادواره 565 شهید ارتش استان قم برگزار می‌شود

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم در خصوص چهارمین یادواره 565 شهید ارتش استان قم گفت: پنج شنبه سوم شهریورماه چهارمین یادواره 565 شهید ارتش با محوریت شهدای نیروی پدافند هوایی برگزار خواهد شد.

چهارمین یادواره 565 شهید ارتش استان قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی‌اکبر خوش‌گفتار رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم در نشست خبری چهارمین یادواره 565 شهید ارتش با محوریت شهدای نیروی پدافند هوایی که امروز در سالن جلسات مرکز فقهی ائمه‌اطهار(ع) برگزار شد، بیان کرد: ۵۶۵ شهید ارتش در جنگ دفاع مقدس بنا به دلایل مختلف کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

وی افزود: به لطف خدا امسال ورق به طور دیگری رقم خورد و تا حد توان سعی کردیم به ۵۶۵ شهید ارتش و خانواده آن‌ها توجه بیشتری کنیم و آنها را به نسل جدید معرفی کنیم، ۶ برنامه در این زمینه طراحی شده است که به ترتیب در حال اجرای آن‌ها هستیم.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم تصریح کرد: چهارمین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش با محوریت نیروی پدافند هوایی ارتش پنج شنبه سوم شهریورماه برگزار خواهد شد، در گذشته مقرر بود که در مردادماه یادواره شهدای نیروی‌دریایی را برگزار کنیم اما با توجه به مانور نظامی که در جنوب کشور در حال انجام است، این یادواره به زمانی دیگر موکول شد و احتمالا در مهرماه برگزار شود.

خوش‌گفتار عنوان کرد: در پایان این ۶ یادواره، اجلاسیه پایانی مربوط به شهدای ارتش استان قم را در شب شهادت مهدی زین‌الدین در تاریخ ۲۶ آبان ماه برگزار خواهیم کرد، هدف ما از برگزاری این ۶ یادواره این است که معرفی ۵۶۵ شهید ارتش استان قم که در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کردند را ساماندهی کنیم.

وی گفت: برگزاری این جلسات ساده به نظر می‌رسید اما پشت این مراسمات اتفاقاتی جذاب و بسیار گسترده رخ داده است که برای مثال می‌توان به تدوین و تهیه کتب مرتبط با شهدای ارتش، مصاحبه و تولید مستند از خانواده شهدا و غیره اشاره کرد.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم خاطرنشان کرد: از رسانه‌های استان قم تقاضا می‌کنم ما را تا پایان کنگره همراهی کنند و اخبار مرتبط را انعکاس دهند تا مظلومیت شهدای ارتش در استان قم را دیگر نظاره‌گر نباشیم، شهدا و خانواده‌های آنها گنجینه ارزشمند این مرز و بوم هستند که باید تا آخرین قطره خون از آنها حفظ و نگهداری کنیم.

خوش گفتار اظهار کرد: امنیتی که امروز در کشور شاهد هستیم نتیجه تلاش‌های شهدای ما هستند، ملت شریف ایران بدانند امنیت در کشور برقرار است و نیرو‌های جان برکف ارتش در تمامی بخش‌ها بیدار و هوشیار هستند. فرماندگان و سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیداری ۲۴ ساعته خواب و خوراک را از دشمنان قسم خورده ایران اسلامی گرفته‌ و لرزه را برتن آنها انداخته‌اند.

انتهای پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول