اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های امام خمینی (ره)

همزمان با هفته دولت، رئیس‌جمهور و اعضای دولت با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های امام خمینی (ره)

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز (اول شهریور) به مناسبت آغاز هفته دولت، با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب، تجدید میثاق کردند.

رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت سپس با حضور بر مزار شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، شهدای دولت و هفتم‌تیر و نیز گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به مقام والای شهیدان نیز ادای احترام کردند.

حجت الاسلام سید حسن خمینی در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت امام سجاد(ع) اظهار داشت: ان‌شاءالله پیروان خوبی برای مکتب اهل بیت عصمت و طهارت باشیم. 

وی  با تبریک هفته دولت به رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت بیان داشت: از خدا مسئلت می‌کنم در آغاز هفته دولت و دومین سال خدمت دولت سیزدهم ما را مشمول این خدمات کند.

سیدحسن خمینی با بیان اینکه یک مدیر و یک مشاور تنها به شرطی مدیر اسلامی است که شجاع باشد، گفت: نه از حرفی بترسد نه از عزلی وحشت کند و نه در مقابل دشمن خارجی متزلزل باشد.

وی خاطر نشان کرد: امام تمام وجودشان اعتماد به خدا و عشق به مردم بود؛ نه بخیل بود که رفاه مردم را در نیابد و نه ترسو بود که در برابر غیر خدا کوتاه بیاید و نه حریص به این بود که عیب ها را در چشم او زینت ببندد.

وی افزود:‌بعد از انقلاب دوستان در مسندی هستند که این مسند می تواند سکوی پرشی به سوی جایگاهی باشد که انسان را متعالی کند و نام نیکی از او باقی گذارد و خدایی نکرده می تواند باعث لغزشی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول