اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بهره‌برداری از ١٠٠ پروژه مخابراتی در هفته دولت گلستان/ مصرف اینترنت گلستان ٣ برابر میانگین کشور است

مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: در هفته دولت گلستان ١٠٠ پروژه با بیش از ١٣۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از ١٠٠ پروژه مخابراتی در هفته دولت گلستان/ مصرف اینترنت گلستان ٣ برابر میانگین کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامعلی شهمرادی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران قرارگاه شهید همدانی اظهار کرد: امسال در هفته ارتباطات 74 پروژه با حدود 62 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: در هفته دولت 100 پروژه با بیش از 135 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر مخابرات منطقه گلستان خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در تمام مناطق گلستان با محوریت توجه به مناطق روستایی به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهمرادی گفت: تاسیس و راه‌اندازی سایت‌های جدید همراه اول به منظور تکمیل پوشش ارتباطی همراه و ارتقاء کیفیت سرعت اینترنت و ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود در هفته دولت شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: بالغ بر 29 نقطه سایت را از «2 جی » به «4 جی» تبدیل کردیم و تلاش ما بر توسعه ارتباطات مناسب برای مردم است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان خاطرنشان کرد: توسعه فیبر نوری جزء یکی دیگر از سیاست‌های مهم مخابرات منطقه گلستان است و با جدیت موضوع را پیگیری می‌کنیم.

شهمرادی خاطرنشان کرد: مصرف اینترنت در گلستان از متوسط کشور بیشتر است و برای استفاده بهتر مردم از اینترنت نیاز داریم شبکه کابلی را توسعه دهیم و به سمت اجرای فیبر نوری در استان پیش برویم.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر افزایش ساخت مسکن در استان گلستان و افزایش جمعیت ساکن در استان نیز می‌طلبد ما افزایش شبکه را در دستور کار داشته باشیم.

مدیر مخابرات منطقه گلستان تصریح کرد: سرویس «وی دی اس ال» یکی از سرویس‌های مخابرات است که سه برابر سرویس «ای دی اس ال» است.

شهمرادی گفت: شرط اجرای این سرویس با این سرعت فاصله 150 متری مشترک با مراکز مخابراتی ما است در حالی که در «ای دی اس ال» حداکثر سرعت 16 مگ بوده است.

وی اضافه کرد: نگاه ما به پروژه‌های مخابرات کسب و کاری نیست چون پروژه‌های مخابرات صرفه اقتصادی برای مخابرات ندارد اما نگاه ما خدمت به مردم است و به عنوان خادم نظام تلاش داریم خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم.

مدیر مخابرات منطقه گلستان تصریح کرد: مخابرات جزء دستگاه‌های بسیار محدودی است که بیشترین پروژه‌ها را در بازه زمانی بسیار کم برای مردم به بهره‌برداری رسانده است.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول