اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خرابی دستگاه‌های پرتو درمانی تبریز زیر ذره‌بین دادستان

دادستان مرکز آذربایجان شرقی خرابی دستگاه‌های پرتو درمانی تبریز را بررسی می‌کند.

خرابی دستگاه‌های پرتو درمانی تبریز زیر ذره‌بین دادستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بعد از ثبت درخواست شهروندان در سامانه فارس من و انتشار خبر زمین گیر شدن هر دو دستگاه پرتو درمانی در شهر اولین‌ها تبریز به دلیل خرابی خبرنگار فارس طی گفتگویی موضوع را از دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی پیگیری کرد که طی این مکالمه محبوب علیلو گفت: این موضوع را از مسئولین مربوطه پیگیری و نتایج را به شهروندان اعلام خواهد کرد.

وی افزود: مذاکرات و رایزنی های لازم با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی و تاکیدات لازم بر حل مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گرفت که تا حصول نتیجه و تحقق این امر پیگیر آن خواهیم بود.

مطمئنا تک تک ما روزگاری را به یاد داریم که حوزه سلامت شهر تبریز شهره عام و خاص بود و نه تنها از استان‌های همجوار که از کشورهای همسایه از آذربایجان تا ارمنستان برای گرفتن خدمات درمانی کوله بار سفر به شهر اولین ها را می بستند شاید نتوان این حضور به واسطه دریافت خدمات درمانی را اتفاق ایده آل و مثمرثمر کامل نامید اما نمی توان در کنار معایب از محاسن آن مثل گردیدن چرخ دخل خیلی از حوزه ها از صنایع دستی و گردشگری و ... نیز نباید به راحتی رد شد.

این سفرها و مراوداتی که حوزه درمان از مرزهای داخلی و خارجی برای استان به دنبال داشت حتی باعث بوجود آمدن ادبیات و کلید واژه هایی همچون گردشگری سلامت در گزارشات مایع افتخارمان شد حال مسئولان ما باید به این ببالند که شهروندان بیمار این شهر در کنار رنج بیماری و ناامیدی باید رنج سفر به شهر دیگر برای گرفتن خدمات درمانی را نیز تحمل کنند.

گزارش فارس حاکی است، برای هر بیمار سرطانی حداقل ۱۰ جلسه پرتو درمانی نیاز است که با توجه به نوع بیماری حتما  حین درمان همراه باید داشته باشد.

مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت سوژه‌ای « نیاز مبرم بیماران سرطانی تبریز به دستگاه رادیوتراپی» خواستار پیگیری این سوژه شدند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول