اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأمین اعتبار ۹۲ پروژه قابل بهره‌برداری استان سمنان از محل سفر دولت

استاندار سمنان گفت: اعتبار ۹۲ پروژه از مجموع پروژه‌های قابل بهره‌برداری در استان سمنان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تأمین شد.

تأمین اعتبار ۹۲ پروژه قابل بهره‌برداری استان سمنان از محل سفر دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح هم‌زمان و آغاز عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان به مناسبت هفته دولت که در دانشگاه دامغان برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به یک سال از فعالیت دولت آیت‌الله رئیسی می‌گذرد و هفته دولت امسال در ابعاد مختلف دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه تأمین واکسن، یکی از اقدامات شاخص و قابل‌توجه دولت آیت‌الله رئیسی است، افزود: اعتماد مردم را باید با کار جهادی و انقلابی بازگرداند و این امر با شعار محقق نمی‌شود.‌

استاندار سمنان ادامه داد: ۹۲ پروژه از مجموع پروژه‌های قابل بهره‌برداری در استان سمنان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان است.‌

هاشمی اضافه کرد: طی سفر رئیس جمهور به استان سمنان، ۸۷۸ میلیارد تومان اعتبار در قالب پول نقد به ۲۹ دستگاه اجرایی استان ابلاغ شد.

وی گفت: انعقاد قرارداد هفت هزار میلیارد تومانی برای تأمین ۲ هزار دستگاه اتوبوس یکی از برکات ارزشمند سفر آیت‌الله رئیسی به استان سمنان است.‌

استاندار سمنان با بیان اینکه در دولت آیت‌الله رئیسی، توجه ویژه‌ای به حوزه تولید شده است، عنوان کرد: از مهرماه سال گذشته تاکنون ۴۵ واحد صنعتی راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشت.

هاشمی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا نرخ بیکاری استان سمنان را به کمتر از پنج درصد برسانیم، تصریح کرد: مردمی‌سازی یارانه‌ها یکی از اقدامات بسیار شاخص و پرافتخار دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه تمام مصوبات سفر آیت‌الله رئیسی به استان سمنان، قابلیت اجرایی شدن دارد، افزود: مطالبه‌گری مردم شهرستان دامغان، هوشمندانه و همراه با نظام است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در اتاق مدیران باید همواره به روی مردم باز باشد، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، شاهد تحول در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دامغان باشیم و دغدغه‌های مردم را برطرف کنیم.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول