اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همایش ملی «روز پزشک» با حضور ۳۰۰ مهمان در همدان/ تقدیر از ۶۰ پزشک نمونه

رئیس نظام پزشکی همدان از برگزاری همایش ملی «روز پزشک» با حضور ۳۰۰ مهمان در همدان خبر داد و گفت: در این مراسم از ۶۰ پزشک نمونه تقدیر خواهد شد.

همایش ملی «روز پزشک» با حضور ۳۰۰ مهمان در همدان/ تقدیر از ۶۰ پزشک نمونه

علیرضا مدرکیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری مراسم ملی روز پزشک طی پنج شنبه این هفته در همدان خبر داد و اظهار کرد: امسال برای نخستین بار مراسم ملی روز پزشک به مناسبت زادروز حکیم ابوعلی سینا در آرامگاه ایشان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سالها به دنبال این بودیم مراسم ملی پزشک را در کنار آرامگاه بوعلی برگزار کنیم و امسال این توفیق حاصل شده است بیان کرد: همایش ملی روز پزشک نیز صبح روز پنجشنبه در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد و بعد از آن، ادای احترام به مقام ابن سینا را در آرامگاه بوعلی خواهیم داشت.

رئیس نظام پزشکی همدان با اشاره به حضور رئیس کل نظام پزشکی، جمعی از مقامات کشوری، پزشکانی از سایر استانها به همراه مسئولان استانی در این مراسم عنوان کرد: وجود آرامگاه بوعلی در همدان و سالروز ولادت ایشان و روز همدان ظرفیت‌هایی بود که امسال مراسم ملی روز پزشک در همدان برگزار شود و جایگاه بوعلی سینا را به عنوان یک پزشک حاذق در همدان گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه این همایش به آخر هفته موکل شده تا پذیرای مهمانان زیادی باشیم تاکید کرد: معمولا روز پزشک از ابتدای شهریور و در روز پزشک تا پنجم شهریور، روز داروساز برگزار می‌شود.

مدرکیان با بیان اینکه پیش بینی شده ۳۰۰ نفر مهمان‌ از کشور در این همایش حضور داشته باشند و برای تمام آنها از سوی نظام پزشکی کشور نیز دعوتنامه ارسال شده است خاطرنشان کرد: طبق روال هر سال در این مراسم تعدادی پزشک تجلیل می‌شود که تقریبا ۶۰ نفر خواهند شد که البته از دیدگاه ما تمام پزشکان نمونه و قابل تقدیر هستند.

وی با بیان اینکه در این سمینار بیشتر در مورد دغدغه‌مندی پزشکان و مسائل روز جامعه صحبت می‌شود گفت: مسائل زیادی در حوزه پزشکی وجود دارد که می‌طلبد مطرح و راهکارهای لازم اندیشیده شود.

رئیس نظام پزشکی همدان با اشاره به اینکه در این مراسم از ضرورت پاسداشت مقام و شان بوعلی، دغدغه‌مندی این روزهای پزشکان از نسخه پزشکی گرفته تا مهاجرت آنها، تعرفه‌های پزشکی، قوانینی که هر روز به ضرر پزشکان مصوب می‌شود و به ظرفیت‌های پزشکی که بدون برنامه اضافه می‌شود، سخن به میان می‌آوریم.
 

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول