اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

سبک و سیره شهید رجایی سرلوحه دولت‌مردان در ارائه خدمت باشد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی با تأکید بر اینکه شهید رجایی باید سرلوحه دولت‌مردان در انجام فعالیت‌ها و کارها باشد، گفت: دولت‌مردان باید دراین‌باره از شهید رجایی درس بگیرند.

سبک و سیره شهید رجایی سرلوحه دولت‌مردان در ارائه خدمت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی و امام‌جمعه بجنورد، در نشست مسئولین دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در نهادها و نیروهای مسلح استان، با گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: باید خدمات و تلاش‌های دولت برای رفاه مردم در جامعه تبیین و منعکس شده تا سبب امیدواری بیشتر مردم شود.

وی گفت: بیان خدمات دولت به‌نوعی شکر نعمت بوده و هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر فرصت مناسبی در این زمینه است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی افزود: شهید رجایی در مدت کمتر از یک ماه، خدمات ماندگاری برای کشور انجام داد و بیش از ۴۰ سال است که الگوی دولت‌مردان محسوب می‌شود و این نشان می‌دهد می‌توان در مدت کم خدماتی انجام داد، این در حالی است که برخی مدیران تا ۲ ماه و یا بیشتر به دنبال مقدمات هستند.

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه شهید رجایی باید سرلوحه دولت‌مردان در انجام فعالیت‌ها و کارها باشد ادامه داد: دولت‌مردان باید دراین‌باره از شهید رجایی درس بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به خدمات دولت سیزدهم دریک سال گذشته گفت: این دولت با شجاعت و جدیت، در یک سال گذشته خدمات ارزنده‌ای را انجام داده که شاید کمتر به آن پرداخته شده و تبیین شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری بیان داشت: اقدام برای تأمین واکسن کرونا و انجام واکسیناسیون، آزادسازی سواحل، تلاش برای تقویت ارتباط تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه و جراحی اقتصادی و اصلاح ساختار یارانه‌ها ازجمله اقداماتی است که با شجاعت رئیس‌جمهور محقق شد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: همچنین امسال مشکلات ناشی از قطعی گاز و برق گریبان‌گیر مردم نبود که این امر نیز با تلاش دولت میسر شد.

وی با اشاره به افزایش نرخ خرید تضمینی گندم گفت: امسال نرخ خرید تضمینی این محصول ۲.۵ برابر افزایش یافت که این موضوع سبب امیدواری کشاورزان شد، درحالی‌که در سال‌های پیش، قیمت پایین گندم سبب ناامیدی و دلسردی این تولیدکنندگان شده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تلاش و همت دولت برای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در کشور را از دیگر اقدامات ارزنده دولت سیزدهم عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا قرار است در خراسان شمالی ۴۸ هزار واحد مسکونی ساخته شود که بر اساس اعلام مسئولان استان زمین مورد نیاز آن تأمین شده است.

امام‌جمعه بجنورد افزود: ساخت خانه در قالب طرح نهضت ملی تولید مسکن در بسیاری از استان‌ها آغاز شده و البته شیوه‌ای که دولت دراین‌باره در پیش دارد بسیار بهتر از شیوه اجرای مسکن مهر است و امید می‌رود مشکلات گذشته ایجاد نشود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه مسئولان و دولت‌مردان باید در کنار مردم باشند، گفت: حضور آقای رئیسی در کنار مردم در حوادث مختلف نظیر سیل یا زلزله، سبب ایجاد روحیه امید در میان مردم می‌شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول