اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اجرای طرح توانمندسازی، مشارکت اجتماعی و اشتغال پویا در تهران

شهردار منطقه 13 تهران از آغاز اجرای طرح توانمندسازی، مشارکت اجتماعی و اشتغال پویا در شرق پایتخت خبر داد.

اجرای طرح توانمندسازی،  مشارکت اجتماعی و اشتغال پویا در تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، علی احمدی شهردار منطقه 13 تهران درباره  تعاملات  بین اداره امور آسیب‌های اجتماعی با مجمع خیرین فرهنگ فاطمی گفت: در راستای اجرایی کردن منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) و به استناد گام دوم انقلاب؛ بند سوم ـ برکات بزرگ انقلاب اسلامی با موضوع به اوج رسانیدن مشارکت مردمی و مسابقه خدمت رسانی و فراهم آوردن زمینه حضور فعالانه موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی، خیرین و نیکوکاران فعال در یک اجتماع واحد، با برگزاری نشستی، تعاملات لازم با مؤسسه خیریه فرهنگ فاطمی ایجاد شد.

وی هدف از این اقدام را ارتقای فعالیت‌های خیرخواهانه و خدا پسندانه در راستای توانمندسازی، مشارکت اجتماعی؛کارآفرینی و ایجاد اشتغال پویا ویژه گروه های نیازمند و کم برخوردار سطح منطقه اعلام کرد و افزود: با هم افزایی و تعاملات صورت گرفته، به زودی سه طرح  مشاوره تعالی خانواده، مهارت آموزی و اشتغال و جشنواره فرهنگی، هنری و مهارتی اجرایی می شود.

شهردار منطقه ۱۳ تهران به تقدیر از خیرین، فعالان اجتماعی و گروه های جهادی منطقه به مناسبت روز تشکل‌ها و آسیب های اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: دفتر مجمع خیرین منطقه ۱۳ با هدف همکاری و تبادل نظر بین خیرین و موسسات خیریه برپا خواهد شد تا با همفکری و همکاری بیشتر خدمات بیشتر و ارزشمندی به افراد نیازمند و خانواده های بی بضاعت و همچنین کودکان کار ارائه شود.

شهردار منطقه 13 تهران از آغاز اجرای طرح توانمندسازی،  مشارکت اجتماعی و اشتغال پویا در شرق پایتخت خبر داد.

احمدی به شناسایی آسیب ها و معضلات مربوط به این موضوع اشاره کرد و یادآور شد: به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، کلانتری و شهرداری با مشارکت و همکاری نسبت به پیشگیری و رفع آسیبهای اجتماعی سطح منطقه اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول