اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

اقتدار دفاعی موجب آرامش خاطر مردم و امیدواری به آینده روشن است

معاون امور مجلس رئیس جمهور در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اقتدار دفاعی موجب آرامش خاطر مردم و امیدواری به آینده روشن است.

اقتدار دفاعی موجب آرامش خاطر مردم و امیدواری به آینده روشن است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز پنجشنبه از نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با عنوان «صنعت دفاعی، دانش‌بنیان، اقتدارآفرین» بازدید کرد.

حسینی در این بازدید در جریان آخرین دستاوردها و قابلیت های نیروهای مسلح کشورمان در عرصه تولید صنایع دفاعی بویژه استفاده از فناوری های نو و دانش بنیان در تولید محصولات مختلف قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران، دستاوردها و پیشرفت های نیروهای مسلح در حفاظت از تمامیت ارضی ایران اسلامی را ستودنی و غرور انگیز توصیف کرد و گفت: نیروهای مسلح روز به روز با ابتکار، خلاقیت و نوآوری نیازهای دفاعی کشور را تامین می کنند به گونه ای که دشمنان ملت ایران دیگر جرات تعدی و تجاوز به مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور را ندارند.

حسینی این نمایشگاه را تجلی توجه به شرکت های دانش بنیان دانست و گفت: خلاقیت، نوآوری و ابتکارات موجود در این حوزه می تواند به سایر بخش ها بویژه صنایع منتقل شود تا شاهد ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و صنعتی کشور باشیم.

وی با قدردانی از همه کسانی که برای عزت و اقتدار ملت ایران تلاش می کنند، تصریح کرد: اگر امروز در مقابل تهاجمات دشمنان غدار، مصون هستیم بخاطر این است که فرزندان این مرزوبوم شبانه روزی در تلاش هستند تا مقتدر و عزتمند باشیم.

معاون رئیس جمهور با بیان این که امروز در بسیاری از صنایع دفاعی خودکفا بوده و از دانش بومی در این عرصه برخوردار هستیم، گفت: این در حالی است که در دوران دفاع مقدس برای تهیه کوچکترین ملزومات دفاعی با مشکلات زیادی مواجه بودیم و امروز با درایت فرمانده کل قوا و تلاش شبانه روزی مسئولین مربوطه به جایگاه برجسته‌ای رسیدیم که موجب آرامش خاطر و امیدواری به آینده درخشان است.

گفتنی است نمایشگاه قابلیت‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تولید و اقتصاد دانش‌بنیان به مناسبت هفته دولت برپا شده است و در آن دستاوردهای مختلف در بخش های حمل و نقل (زمینی، دریایی و هوایی) ، صنایع دفاعی و پدافندی، انواع رادارها و پهپادها، محصولات مربوط به حوزه سلامت، ایمنی و تجهیزات پزشکی، انرژی (نفت، گاز، انرژی‌های نوین)، فناوری اطلاعات و ارتباطات، سایبری، زیرساخت عمران و معدن، مواد، پتروشیمی، امنیت غذایی و کشاورزی و لوازم خانگی و زیرساخت‌های قطعات الکترونیک به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول