اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از پرداخت عوارض به شهرداری‌ها معاف شد/ رونمایی از سردیس مسن‌ترین خیرمدرسه‌ساز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: با دستور استاندار خراسان‌جنوبی آموزش و پرورش استان از پرداخت هرگونه عوارض به شهرداری‌های استان معاف شده است.

آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از پرداخت عوارض به شهرداری‌ها معاف شد/ رونمایی از سردیس مسن‌ترین خیرمدرسه‌ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی، امروز جمعه ۴ شهریور در نشست شورای آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن جلسات استانداری خراسان جنوبی، اظهار کرد: برای تجهیز سالن کامپیوتر یک و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی تصریح کرد: به مناسبت هفته معلم با حضور استاندار خراسان جنوبی از ۵۴ معلم تجلیل به عمل آمد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر معافیت آموزش و پرورش از پرداخت هرگونه عوارض به شهرداری‌ها، تصریح کرد: مقرر شده با توجه به معافیت انشعاب، دستگاه‌های اجرایی نسبت به برقراری انشعابات مربوطه در حوزه آموزش و پرورش اقدام کنند. 

طالبی با اشاره به نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور استاندار خراسان جنوبی، بیان کرد: برای ساخت طرح المان میدان خیرین مدرسه ساز به تخصیص ۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم. 

غلامحسین فرزین، مسن ترین خیر مدرسه ساز خراسان جنوبی نیز با اشاره به احداث ۸۰۰ مدرسه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: در سال ۱۳۳۰ در بندر کنارک در مدرسه‌ای آموزگار بودم که تنها دو کلاس داشت. 

وی با اشاره به احداث مهدکودک، کتابخانه و خوابگاه به نام مادر و دخترش، افزود: ساخت اردوگاه دانش‌آموزی شهرستان خوسف در دست اقدام است و یک مدرسه در بیرجند به نام فردین فرزین احداث کردم.

در این جلسه از سردیس غلامحسین فرزین؛ مسن ترین خیر مدرسه ساز خراسان جنوبی رونمایی شد. 

انتهای پیام/۴۹۰۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول