اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

افتتاح ۳۰ مرکز جدید خدمت رسانی از سوی بهزیستی تهران

مدیرکل بهزیستی استان تهران از افتتاح ۳۰ مرکز جدید خدمت رسانی این سازمان در طول هفته دولت خبر داد.

افتتاح ۳۰ مرکز جدید خدمت رسانی از سوی بهزیستی تهران

به گزارش گروه آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، مدیرکل بهزیستی استان تهران از افتتاح ۳۰ مرکز جدید خدمت رسانی این سازمان در طول هفته دولت خبر داد و گفت: تکمیل طرح‌های زیرساختی در طی هفته دولت از دستاورد‌های دولت سیزدهم در سال جاری است.

خانم سمانه زمانی خاطرنشان کرد: توسعه خدمات اورژانس اجتماعی و طرح‌های پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی از اولویت‌های بهزیستی استان تهران است و با این نگاه، اورژانس اجتماعی شهر پرند و کلنگ احداث ساختمان پایگاه دائمی اورژانس اجتماعی نیز در همین شهر به زمین زده می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در راستای محرومیت زدایی و حمایت از نیازمندان واقعی برنامه‌های جهادی متنوعی را در دست اقدام دارد، افزود: طرح‌هایی را در سطح استان تهران و در همه ۱۶ شهرستان برای افزایش تنوع خدمات رسانی به جامعه هدف سازمان در دستور کار داریم که در طول این هفته به بهره‌برداری رسیده، وارد مدار خدمت رسانی می‌شوند.

خانم زمانی در خصوص طرح‌های هفته دولت در سال جاری گفت: راه‌اندازی مرکز اورژانس اجتماعی، افتتاح مرکز شبه خانواده، گروه‌های همیار و خودیار، راه اندازی و افتتاح مراکز مثبت زندگی، راه اندازی مراکز شبانه روزی و مراقبتی نگهداری از افراد دارای معلولیت و ناتوان، به بهره برداری رسیدن مراکز اقامتی، درمان و بازتوانی ترک اعتیاد معتادین، خانه‌های کوچک، مرکز غربالگری معتادین متجاهر در شهر تهران و بازسازی بخش نوزادان شیرخوارگاه آمنه گوشه‌هایی از طرح‌های بهزیستی استان تهران است که در طول هفته دولت به بهره برداری می‌رسد و با استفاده از آن‌ها فصل جدیدی از خدمت در بهزیستی گشوده می‌شود.

وی با تقدیر از گروه‌های جهادی که در طول ماه‌های گذشته بهزیستی را در به بار نشستن اهداف دولت سیزدهم یاری کرده اند، تصریح کرد: بهزیستی استان تهران آمادگی دارد با تکمیل طرح‌های زیرساختی خود شرایط را برای استفاده گروه‌های مختلف جهادی و مردمی از خدمات بهزیستی و همچنین نزدیک شدن خدمات به جامعه هدف و مردم انجام دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول