اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آبرسانی به منطقه دوآب بخش مهران با مشارکت سپاه + فیلم

مدیر عامل آبفا هرمزگان گفت: مشکل آب منطقه دو آب بخش مهران با قرار دادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسته‌شده طی مدت یکسال حل خواهدشد.

آبرسانی به منطقه دوآب  بخش مهران با مشارکت سپاه + فیلم

عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت و با حمایت دولت مردمی و بویژه استاندار هرمزگان 4 پروژه آبرسانی در شهرستان بندرلنگه تکمیل که امروز وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی تصریح کرد: با هدف پایداری و تامین نیاز آبی بندرلنگه چهار پروژه آب شیرین کن یکهزار متر مکعبی ناهنگ، ساخت مخزن 100 متر مکعبی و خط انتقال مجتمع ناهنگ، ساخت مخزن 100 متر مکعبی و خط انتقال روستای نخل میر، بازسازی و اصلاح خط انتقال و شبکه توزیع روستای کنخ با اعتباری بالغ بر 295 میلیارد ریال تکمیل که با حضور استاندار هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حمزه پور یادآور شد: با تکمیل این پروژه‌ها 6 روستا از  نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در ادامه به تکمیل آب شیرین کن مجتمع ناهنگ اشاره کرد و افزود: آب مجتمع ناهنگ تا پیش از این از طریق چاه ها تامین می شد که با تکمیل این پروژه و شیرین سازی آب تامینی، مردم آب با کیفیت و پایدارتری نسبت به گذشته از طریق شبکه آبرسانی دریافت می کنند.

وی در تشریح جزئیات این پروژه افزود: این آبشیرین کن ظرفیت شیرین سازی یک هزار متر مکعب در شبانه روز دارد.

حمزه پور ابراز امیدواری کرد: بهره برداری از این پروژه‌ها بر افزایش بهره‌مندی مردم تاثیرگذار بگذارد و بتوان در آینده با تکمیل سایر پروژه ها شاهد افزایش سطح برخورداری روستاها از آب شرب باشیم.

مدیرعامل آبفا هرمزگان در خصوص آبرسانی به روستاهای منطقه دوآب، گفت: پروژه انتقال آب به منطقه دو آب با قرار دادی که با  قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسته‌ایم کاملا فعال است و ان‌شاء‌الله با تکمیل عملیات اجرایی شامل ایستگاه‌های پمپاژ ،مخازن ذخیره، خطوط انتقال و شبکه توزیع که تقریبا یکسالی طول خواهد کشید مشکل آب این مناطق را حل خواهد نمود. 

 

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول