اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تخصیص ۱۹۶ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های تعاونی گیلان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از تخصیص ۱۹۶ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های تعاونی استان در سال جاری خبرداد و کفت: این تسهیلات از محل تبصره (۱۶) قانون بودجه برای تعاونی‌های استان با پیشنهاد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و موافقت استاندار در نظر گرفته شده است.

تخصیص ۱۹۶ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های تعاونی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان امروز همزمان با هفته دولت با حضور در شرکت فولاد گیلان با مدیر این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد. 

سیاوش آقاجانی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم، حمایت از تولید داخل، عزم جدی استاندار و معاون اقتصادی استان بوده که می‌توان با مطرح کردن موانع و مشکلات موجود در شرکت فولاد در گروه رفع موانع تولید استان و ارجاع آن به کارگروه کشوری، شاهد رفع موانع و مشکلات باشیم. 

وی با ابراز رضایت از همکاری شرکت فولاد با اداره کل در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گفت: برگزاری جشنواره ورزشی با همکاری هیات ورزش کارگری برای ایجاد نشاط در کارگران در روز دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود. 

 

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، در هفته تعاون سال امسال، ۴۸ طرح تعاونی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۱۲۲ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که اشتغالزایی این طرح‌ها را ۵۴۶ نفر و تعداد اعضای این تعاونی‌ها را سه هزار و ۱۸۹ نفر اعلام کرد که این طرح‌های تعاونی در زمینه‌های صنعتی، خدماتی، کشاورزی، مسکن و گردشگری فعالیت می‌کنند. 

آقاجانی از تخصیص ۱۹۶ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های تعاونی استان در سال جاری خبرداد و تصریح کرد: این تسهیلات از محل تبصره (۱۶) قانون بودجه برای تعاونی‌های استان با پیشنهاد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و موافقت استاندار در نظر گرفته شده و به منظور توانمندسازی و تأمین منابع مالی مورد نیاز تعاونی‌ها در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی و در ۲ بخش سرمایه‌گذاری ثابت و در گردش پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از محل تفاهمنامه سه جانبه بانک توسعه تعاون وصندوق ضمانت سرمایه‌گذاری و تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه نیز تسهیلات مناسبی برای شرکت‌های تعاونی در نظر گرفته است، گفت: مدیران تعاونی‌ها می‌توانند جهت اخذ تسهیلات اعم از ثابت و سرمایه در گردش، درخواست‌های خود را به ادارات شهرستان‌ها تحویل دهند و تسهیلات تخصیصی سال‌جاری، از افزایش قابل ملاحظه‌ای در مقایسه با سنوات گذشته برخوردار است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول