اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأمین آب پایدار برای شاهرود پیگیری می‌شود

فرماندار شهرستان شاهرود گفت: تأمین آب پایدار یکی از مطالبات به‌حق مردم شهرستان است که پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

تأمین آب پایدار برای شاهرود پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ابوطالب جلالی، فرماندار شهرستان شاهرود صبح امروز در جلسه شورای اداری و آیین هم‌زمان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با حضور استاندار سمنان، امام جمعه و مسؤولان شاهرود در سالن اجتماعات پورسینای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، فرارسیدن هفته دولت و همچنین یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

وی بیان کرد: از برکت سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان، اعتبارات قابل‌توجهی برای شهرستان شاهرود در نظر گرفته شد و تخصیص یافت و این مهم ما را در خدمت‌رسانی بهتر و تسریع در پیشرفت پروژه‌ها یاری رساند.

فرماندار شهرستان شاهرود ادامه داد: تأمین آب پایدار یکی از مطالبات به‌حق مردم شهرستان است که پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

جلالی گفت: فرودگاه شاهرود، پروژه عظیم و اثرگذاری در شاخص‌های توسعه شهرستان بوده و نیاز است تا با برقراری پروازهای مستمر، پویا و فعال باشد.

وی بیان کرد: در هفته دولت سال جاری در شهرستان شاهرود، بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد که نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰ برابر رشد داشته است.

فرماندار شهرستان شاهرود ادامه داد: در بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز وضعیت شهرستان مطلوب است و دستگاه‌های متولی امر در حال پیگیری امور هستند.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول